کد خبر : 15657
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 20:51
-

۲۰۰مددجوی سوادکوهی از خدمات آموزش مهارت آموزی کمیته امداد بهره مند شدند

رییس اداره امداد سوادکوه گفت :در سال گذشته ۲۰۰ نفر از مددجویان در برنامه های آموزشی و مهارت آموزی این نهاد برخوردار شده اند .

به گزارش کارنامه فردا ، عابدی فیروز جانی در گفتگو با خبرنگار کارنامه فردا افزود :مهارت آموزی و پایدار سازی اشتغال در کنار پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ایجاد فرصت های شغلی و اشتغال یکی از راههای توانمند سازی در این نهاد می باشد .
وی تصریح کرد از طریق نیاز سنجی حوزه مددکاری در بازدید دوره ای افرادی که شرایط ایجاد فرصت شغلی را دارا می باشند اچتوسط مددکاران شناسایی و برای حضور در برنامه های آموزشی مهارت آموزی و پایدار سازی اشتغال به حوزه خودکفایی و آموزش معرفی می‌گردند .
عابدی فیروزجایی خاطر نشان کرد واحد اشتغال پس از معرفی حوزه مددکاری با همکاری دستگاه‌های اداری شامل فنی و حرفه ای ، جهاد دانشگاهی ، جهاد کشاورزی ، مراکز آموزشگاهی زیر نظر فنی و حرفه ای شهرستان در بخش های خیاطی ، آرایشگری ، پرورش قارچ ، گردشگری، کامیپوتر ، حسابداری و … برای جامعه هدف تحت حمایت شامل دانش آموزان ، دانشجویان ، زنان سرپرست خانوار ، دختران و.. دوره های آموزشی مهارت همراه با صدور گواهی اقدام می‌نماید .
وی افزود در سال گذشته ۲۰۰ نفر از مددجویان در برنامه های آموزشی و مهارت آموزی این نهاد برخوردار شده اند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.