کد خبر : 98
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 20:18
-

بررسی فرایندهای طرح تحول سلامت در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

درآستانه فرا رسیدن چهلمین سالروز دهه مبارک فجر، فرآیندهای طرح تحول سلامت در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، باحضور دکتر دانایی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در این نشست ضمن قدردانی از مسئولان و کارکنان مراکز در اجرای بسته های برنامه تحول نظام

درآستانه فرا رسیدن چهلمین سالروز دهه مبارک فجر، فرآیندهای طرح تحول سلامت در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، باحضور دکتر دانایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در این نشست ضمن قدردانی از مسئولان و کارکنان مراکز در اجرای بسته های برنامه تحول نظام سلامت اظهار داشت: یکسان سازی دیدگاه ها و نظرات ستاد و صف از مهمترین اهداف این نشست است.

وی افزود: در ارزیابی فراینده های ارائه خدمات و چگونگی اجرای برنامه تحول نظام سلامت، اگر در جایی نیاز به هماهنگی بیشتر وجود دارد در کنار یکدیگر آن را مرتفع کنیم.

دکتر دانایی با بیان اینکه در اجرای برنامه های محوله تمامی مسئولان و کارکنان مراکز درمانی به صورت مسئولانه و عاشقانه عمل می کنند خاطر نشان کرد: اگر این نوع نگاه و عملکرد نباشد به طور حتم در دستیابی به اهدافمان موفق نخواهیم شد.

رئیس دانشگاه با بیان این نکته که در راستای ارزیابی و بررسی جامع خدمات در قسمت های مختلف بیمارستانی، برنامه بازدید و ارزیابی از قسمت های مختلف بیمارستان های دانشگاه را باید دنبال می کنیم، گفت: از دیگر اهداف این برنامه بررسی جامع چگونگی اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان است.

 در این نشست دکتر گوهری معاون درمان، دکتر زینعلی معاون غذاودارو و دکتر طاهری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر حافظی، دکتر سعدالدین، یحیایی مدیران ستادی معاونت درمان، همتیان مدیر آمار و فناوری دانشگاه و روسای بیمارستانهای کوثر، امیرالمومنین(ع)، ولایت، معتمدی، امام حسین(ع) و ۱۵ خرداد نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.