کد خبر : 9742
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 11:55
-

بهره مندی ۶۰۰ سرباز از طرح ملی سرباز مهارت در استان سمنان

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از اجرای طرح ملی سرباز مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۶۰۰ سرباز در دوره های آموزشی شرکت کردند. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حسن رهایی در مراسمی با عنوان رویداد پایانی طرح ملی سرباز مهارت در استان سمنان که با

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از اجرای طرح ملی سرباز مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۶۰۰ سرباز در دوره های آموزشی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حسن رهایی در مراسمی با عنوان رویداد پایانی طرح ملی سرباز مهارت در استان سمنان که با حضور فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر پدافند هوایی سمنان و سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان در مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان برگزار شد اظهار کرد: سهمیه استان سمنان در طرح ملی سرباز مهارت ۶۰۰ سرباز بود که در دوره های آموزشی کارآفرینی و مهارت های زندگی شرکت کردند.

وی افزود: جمعاً ۸۰ ساعت دوره آموزشی شامل ۴۸ ساعت دوره آموزشی کارآفرینی و ۳۲ ساعت دوره آموزشی مهارت های زندگی در این طرح با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد نیروهای مسلح استان برای سربازان برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: سهمیه استان سمنان در طرح ملی سرباز مهارت ۶۰۰ سرباز بود که تحت ۴۸ گروه آموزشی این دوره ها برگزار شد، ۵۰ سرباز از سپاه، ۱۰۰ سرباز نیروی انتظامی و ۴۵۰ سرباز ارتش از مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان در این دوره های آموزشی شرکت کردند.

رهایی تصریح کرد: تمام سربازان وظیفه نیروهای مسلح که در این دوره های آموزشی شرکت کردند، پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه معتبر دریافت کردند./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.