کد خبر : 9126
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 12:15
-

گلرو: توسعه متوازن و عادلانه هدف ما در حوزه انتخابیه است

دکترعباس ‌گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به دعوت شورای شهر و به منظور بررسی مسائل ومشکلات شهر سرخه که با حضور مویدی زاده فرماندار، نطنزی شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر در محل شهرداری سرخه برگزار گردید شرکت کرد. دیدار های مردمی وحضور در نماز جماعت

دکترعباس ‌گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به دعوت شورای شهر و به منظور بررسی مسائل ومشکلات شهر سرخه که با حضور مویدی زاده فرماندار، نطنزی شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر در محل شهرداری سرخه برگزار گردید شرکت کرد.

دیدار های مردمی وحضور در نماز جماعت مغرب وعشا در سرخه از دیگر برنامه های سفر دکتر گلرو به شهر سرخه بود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در سفر به سرخه گفت:  توسعه متوازن و عادلانه هدف ما در حوزه انتخابیه است.

وی افزود: بزودی دفتر سرخه راه اندازی خواهد شد و با تشکیل کارگروه بانوان, جوانان و شورای مشورتی تلاش خواهیم کرد تا ضمن ارتباط مستقیم با مردم, مطالبات را پیگیری کنیم. ضمن اینکه حداقل هر ماه یکبار در جلسه اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار می شود شرکت خواهم کرد.

گلرو گفت: سرخه مزیت های زیادی دارد که کلیدی ترین مزیت همان بحث گردشگری است که در این زمینه مجتمع تفریحی گردشگردی در دست اجرا می باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:مهمترین نیاز سرخه آب است که پروژه آبرسانی در دست اجرا است و ان شاالله در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد. 

وی افزود: برای استقرار کامل ادارات در شهرستان سرخه که جزو مطالبات مردم عزیز این شهرستان است پیگیری های لازم را بعمل خواهیم آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.