کد خبر : 4285
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 9:20
-

پذیرش مسافر در مراکز گردشگری مهدی‌شهر ممنوع است

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه مراکز گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: این تصمیم در راستای مقابله با گسترش ابتلاء به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه اتخاذشده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه مراکز گردشگری مهدی‌شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: پذیرش مسافر در همه

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه مراکز گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: این تصمیم در راستای مقابله با گسترش ابتلاء به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه اتخاذشده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه مراکز گردشگری مهدی‌شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: پذیرش مسافر در همه زائرسراها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه مسافر، مهمان‌پذیرها، کمپ‌های گردشگری و همچنین مهمان‌سرا‌های مراکز دولتی در شهرستان اعم از شهر‌های مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین و روستا‌های حومه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام می‌شود.

وی بابیان اینکه همچنین پذیرش میهمان و گردشگر در مجموعه‌های تاریخی و گردشگری و تجمع در آن‌ها نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است، افزود: این تصمیم در راستای مقابله با گسترش ابتلاء به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه اتخاذشده است.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه رعایت اجرای دستورات یادشده توسط اتحادیه املاک و مراکز اقامتی ضروری است، ابراز داشت: مردم فهیم شهرستان نیز خانه‌ها و سوئیت‌های شخصی خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری و ویروس کرونا به هیچ عنوان اجاره ندهند و در این امر همیار ما در مبارزه با این ویروس باشند.

میقانی ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی توسط مردم اضافه کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود حدالامکان در خانه‌های خود بمانند و جز در مواقع اضطراری به مراکز پرجمعیت مراجعه نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.