کد خبر : 2385
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 14:01
-

ارزش جانبازی شهیدان و صبر خانواده شهدا همواره والا و مقدس است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با خانواده شهیدان سید محمود، سید علی اصغر و سید محسن میرکریمی در شهرستان شاهرود و خانواده شهید سید محمدعلی ترابی در شهرستان دامغان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سید محمد موسوی زاده در این دیدار ضمن گرامیداشت رشادت هاو جانفشانی های ایثارگران در طول هشت سال

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با خانواده شهیدان سید محمود، سید علی اصغر و سید محسن میرکریمی در شهرستان شاهرود و خانواده شهید سید محمدعلی ترابی در شهرستان دامغان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سید محمد موسوی زاده در این دیدار ضمن گرامیداشت رشادت هاو جانفشانی های ایثارگران در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: ارزش جانبازی شهیدان گرانقدر و صبور و پایداری خانواده معظم شهدا، بسیار والا و مقدس است.

وی اظهارداشت: هرچه که از عمر جکهوری اسلامی ایران سپری می شود ، افق تازه ای برای این نظام شکل میگیرد و هرچه فراز و نشیب ها بیشتر می گردد، جایگاه والای شهیدان و ارزش ایستادگی خانواده شهدا، بیش از پیش نمایان می شود.

وی باعنوان این که امروزه اکثریت کشورها با تمام قوا در مقابل ما ایستاده اند یادآور شد: باتوکل خدا و به برکت خون شهدا ، این نظام الهی تمام دسیسه های دشمنان را خنثی کرده و موفقیت های حاصله، مرهون فداکاری ایثارگران و شهدا می باشد.

گفتنی است: شهیدان سیدعلی اصغر میرکریمی ، سید محمود میرکریمی و سید محسن میرکریمی در تاریخهای سوم اردیبهشت ۶۱، ۱۰ اردیبهشت ۶۱ و ۲۹ اردیبهشت ۶۵ در مناطق عملیاتی سردشت و مهران و همچنین شهید سید محمدعلی ترابی در مورخه ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ در منطقه عین خوش به فیض عظیم شهادت نایل آمده اند.

یادآور می شود: این دیدارها با حضور مدیرعامل، مشاور امور ایثارگران ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور و مدیران توزیع برق شهرستان های شاهرود و دامغان و مدیرامور برق بسطام همراه بود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.