مشارکت ۴۹.۱۱ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری

از سوی استاندار سمنان عنوان شد:

مشارکت ۴۹.۱۱ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری

استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی از مشارکت ۴۹.۱۱ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش کارنامه فردا، جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با حضور فرج‌اله شوشتری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران اجرایی، مشاوران، صاحب‌نظران و فعالان عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی استان، دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ در سالن جلسات غدیر استانداری، برگزار و پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات و اقدامات اجرایی در این‌زمینه برای مشارکت حداکثری و… گفت‌وگو شد.

هاشمی در ابتدای جلسه اظهار داشت: تحقق مشارکت بالغ بر ۴۹.۱۱ درصدی مردم استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امری حائز اهمیت است که الحمدالله به همت همگان محقق شد.

وی افزود: اقدامات صورت‌گرفته در استان در حوزه‌های مختلف و عملکرد و دستاوردهای حاصل‌شده، به یقین در بحث تحقق مشارکت تأثیر شایانی داشته است.

استاندار سمنان تأکید کرد: پل ارتباطی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، اصحاب رسانه هستند و می‌توانند مسیر پیشرفت و توسعه را بیش از پیش هموار سازند.
هاشمی یادآور شد: شورای اطلاع‌رسانی، جایگاه بسیار ویژه‌ای در بحث اخبار، رسانه و اطلاع‌رسانی اخبار و هم‌چنین تولیدمحتوا در سراسر استان دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر سال جاری، نیاز است تا تمهیدات لازم در راستای جهاد تبیین و حضور بیش از پیش مردم استان در پای صندوق‌های رای، اندیشیده شود.

استاندار سمنان در پایان افزود: مرحله اول این‌دوره از انتخابات در سایه تعامل، همراهی و همکاری تمامی عوامل اجرایی در آرامش کامل برگزار شد و ان‌شاءالله این‌مهم در مرحله دوم نیز تداوم خواهد داشت.
🆔 @ap_semnan

    اولین دیدگاه را شما بنویسید

ارسال دیدگاه