کد خبر : 22031
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:32
-

اهمیت رسانه های در تببین سیاست‌ها و دستاوردهای نمایشگاه ها ایران اکسپو

کارنامه فردا-مدیر روابط عمومی واموربین الملل پتروشیمی کیان گفت:اکسپو،بستر مناسبی را برای انعقادسرمایه گذاری خارجی را فراهم نمود

به گزارش ندای مردم دو استان ،عبدالرسول جوادی بالاجاده اعلام داشت با بیان اینکه” نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو “ضمن معرفی ظرفیت و پتانسیل های حوزه تجارت بین المللی در صادرات تولید محصولات زنجیره ارزشی توانست در جهت تحقق اهداف حضور سرمایه گذاران در سالی که به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” گام بردارد.

مشاور مدیرعامل و رئیس ارتباطات و روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیان:وی زنجیره‌های ارزش راهبردی در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی را بسیار پر اهمیت برشمرد اعلام داشت و یکی از مهمترین بخش مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو غرفه های صادرات محصولات استراتژیکی و مهم در صنعت پتروشیمی بوده است .

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی پتروشیمی کیان اضافه کرد: نمایشگاه اکسپو در فراهم شدن پیش زمینه انعقاد قرارداد و ایجاد تفاهم‌نامه شرکت های خارجی بسیار نقش اساسی دارد.
از این سو شرکت‌های هلدینگ در بخش پتروشیمی رایزنی ها و ارتباطات خوبی با سرمایه گذران برقرار و مناسبات و توافق های خوبی که امید است به قراردادهای بین المللی بیانجامد برقرار کرده است

وی با اذعان اینکه اکسپو نیازمند افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت نمایشگاه ایران اکسپو است گفت:این رویداد از مهم ترین رویدادهای تجاری دنیا است.

جوادی بالاجاده به نقش با اهمیت رسانه های حوزه اقتصاد در تببین سیاست‌ها و دستاوردهای نمایشگاه ها من جمله ایران اکسپو و نقش آن در ورود سرمایه و چرخه تولید و صادرات کشور با اهمیت خواند و اعلام کرد ؛ مسئولیت سنگین آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب از ظرفیتهای کشور در بخش تولید و بیان جاذبه های سرمایه گذاری میتواند شرایط حضور با انگیزه سرمایه گذران را به سرمایه گذاری در بخش های مورد نیاز کشور تولید محصولات زنجیره و در نهایت توسعه صادرات کمک شایانی داشته باشد

جوادی ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت های ایجاد شده در نمایشگاه ایران اکسپو در معرفی جاذبه های گردشگری و ورود سرمایه گذاران متعددی را به سمت کشور فراهم آورد.

جوادی بالاجاده در بخشی به ضرورت توجه مدیران برگزاری و برنامه ریزی نمایشگاه بین‌المللی به جایگاه رسانه ها در سالن‌های معرفی ظرفیت‌های به عنوان میز رسانه هم اشاره کرد

و ی اعلام داشت ؛ میز رسانه می‌تواند تجمیع و تمرکز مدیران و خبرنگاران مختلف داخلی و خارجی را برای شناخت دقیقتر ظرفیت‌های و گفتگوهای تخصصی با صاحبان کالا و خدمات و همچنین سرمایه گذاران ایجاد کند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.