کد خبر : 21933
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 21:50
-

بیمه‌ها ۲‌ هزار میلیارد ریال بدهی به دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان را پرداخت کنند

کارنامه فردا -رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: سازمان‌های بیمه‌ای بیش از ۲ هزار میلیارد ریال طلب این دانشگاه را برای کیفیت‌بخشی به خدمات پرداخت کنند.

به گزارش کارنامه فردا، کامران قدس در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن همایش ستاد مرکزی این دانشگاه افزود: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب دارد که حدود ۹۰۰ میلیارد ریال آن باید به کارکنان این دانشگاه بابت مطالبات پرداخت شود.

وی با اشاره به سفر اخیر آیت الله رئیسی رییس جمهور، اعضای هیات دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمنان، ادامه داد: نقاط قوت و ضعف تجزیه و تحلیل شد تا برای رفع مسایل بیش از پیش تلاش شود.

وی تاکید کرد: سازمان‌های بیمه گر نسبت به پرداخت بدهی خود به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان متعهدتر عمل کنند تا این دانشگاه نیز بتواند هزینه‌های خود را تامین کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان بیان کرد: پرداخت به‌موقع مطالبات دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سوی سازمان‌های بیمه‌گر بدون شک شرایط بهتری را برای خدمت‌رسانی و تامین نیاز در زنجیره خدمات فراهم می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.