کد خبر : 19452
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 18:09
-

گواهینامه جعلی راننده را لو داد

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره گواهینامه جعلی توسط ماموران یگان امداد شهرستان سمنان خبر داد .

به گزارش کار نامه فردا ،سرهنگ کارآگاه ” محمود گیلانی” افزود : ماموران گشت یگان امداد شهرستان سمنان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان – تهران به یک دستگاه خودروی پراید با راننده غیر بومی مشکوک و برای بررسی مدارک و وضعیت خودرو ، آن را متوقف کردند .

وی در ادامه افزود : ماموران در بررسی مدارک مشاهده کردند که راننده علاوه بر کارت و بیمه خودرو ، یک فقره گواهینامه هوشمند پایه سوم به همراه دارد که سرپرست تیم گشتی به اصالت آن مشکوک شده و مراتب را از طریق بی سیم از مرکز فرماندهی و کنترل عملیات استعلام کرد .

کارآگاه گیلانی با اشاره به اینکه در استعلام گرفته شده از پلیس راهور مشخص شد گواهینامه جعلی بوده اظهار کرد : متهم برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های صورت گرفته اذعان داشت از آنجایی که تاکنون موفق به اخذ گواهینامه نشده ، با پرداخت مبلغ زیادی یک فقره گواهینامه پایه سوم جعلی را از فردی ناشناس در تهران تهیه کرده است .

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه تحقیقات در این خصوص تا روشن شدن تمام ابعاد و شناسایی جاعل همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد : راننده خودرو به علت تهیه مدارک جعلی و استفاده از آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.