کد خبر : 19348
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 16:00
-

شهردار جدید سمنان در مراسمی معرفی شد

شهردار جدید سمنان روز شنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و جمعی از مسوولان معرفی شد.

به گزارش کارنامه فردا،

در این مراسم که در سالن همایش های شهردار سمنان برگزار شد حسین موسوی به عنوان شهردار جدید سمنان معرفی و از تلاش های عباس بابایی سرپرست سابق شهرداری تقدیر شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این مراسم با بیان اینکه فلسفه وجودی تمام مناصب و مسئولیت‌ها “خدمت به مردم” است گفت: اگر مسئولیتی که در آن قرار داریم جایگاه خدمت باشد هم نزد خداوند و هم نزد مردم سربلند خواهیم بود، در غیر این صورت مسئولیت‌ها مانند برخی صندلی‌ها لرزان و متزلزل است و هر لحظه ممکن است فرصت خدمت از انسان سلب شود.
وی ادامه داد: امروز فرصت خدمت به مردم در اختیار شهردار جدید سمنان قرار گرفته است و عملکرد وی نیز در پایان این دوره مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.
مطیعی با تاکید بر اینکه ورودی شهرها معرف فرهنگ و دینداری مردم آن شهر است گفت‌: اگر فردی وارد شهری شود می‌تواند میزان نشاط و دینداری شهروندان، سرسبزی و عمران شهر و توان مسئولان و مدیران آن را تشخیص دهد.
وی کارهای زیربنایی و اساسی مدیریت شهری را مهمتر از ظواهر دانست و تصریح کرد: اگر امروز برخی گذشتگان را به واسطه اقدامات نیکو تحسین می‌کنیم به این دلیل است که آن افراد از ابتدا، بنای خود را خدمت به مردم و انجام کارهای ماندگار قرار داده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: ظاهرسازی، آمارسازی و کارهای تشریفاتی نه ماندگار است و نه برکت دارد، و از شهردار که مجری طرحهای شورای شهر است انتظار است به نیازهای اساسی و زیربنایی سمنان توجه بیشتری داشته باشد.
مطیعی گفت: بحران آب مهمترین مساله نقاط مختلف استان سمنان است اما متاسفانه به نظر می‌رسد آنقدر در مورد آن تذکر داده شده [و اقدامی صورت نگرفته] این مسأله در حال عادی شدن است.
مام جمعه سمنان، اولویت‌بندی کارها در مدیریت شهری را ضروری دانست و اظهر کرد: اگر پروژه‌ها و نیازهای شهر در یک برنامه بلندمدت تعریف شوند، تغییر شهردار نمی‌تواند به روند امور خللی وارد کند.
استاندار سمنان نیز گفت: در این استان در نتیجه وفاق و همدلی اتفاقات خوبی از جمله قرارگیری سمنان جزو ۴۰ شهر جاده ابریشم جهان، تعیین تکلیف کاروانسرای شاه عباسی پس از چند دهه بلاتکلیفی و ساماندهی صنوف مزاحم رقم خورده است.
سیدمحمدرضا هاشمی تاکید کرد: از شهردار جدید تقاضا داریم نسبت به تکمیل پروژه پساب شهر سمنان اقدام کرده و همچنین نسبت به مبلمان شهری و خدمت به زائرین امام رضا (ع) اهتمام جدی‌تری داشته باشد.
استانر سمنان گفت: با عنایت به در پیش بودن سفر، رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان سمنان، دستگاه‌های اجرایی باید بر تکمیل طرح و آماده‌شدن برای میزبانی از دولت سیزدهم اهتمام ورزند.
شهردار سمنان نیز گفت: شهرداری در سمنان قدمت ۹۷ ساله دارد و در ادامه مسیر با تلاش و جدیت و کار شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم مشکلات بر زمین مانده مرتفع شود و یک یادگاری باقی بماند.
محمد موسوی افزود: ساماندهی ورودی‌های شهر سمنان از موضوعات مهم و اولویت‌دار است و یک المان و نماد برای شهر سمنان محسوب می‌شود.
وی گفت: در برنامه‌ریزی انجام گرفته برای شهر سمنان موانع و فرصت‌ها در نظر گرفته شده نیازمند همدلی و اتحاد بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی جهت پیشبرد امور و اهداف هستیم.
شهردار سمنان گفت: آزاد راه حرم تا حرم پروژه‌ای است که نیاز به بازنگری دارد تا از ضلع شمالی شهر سمنان عبور نکند و وارد شهر شود تا دست کم ۱۷ میلیون زائر را از دست ندهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.