کد خبر : 18980
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 17:36
-

پوستر دومین جشنواره استانی “آب و رسانه” در سمنان رونمایی شد

پوستر دومین جشنواره استانی آب و رسانه روز شنبه در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و نیز مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیما رونمایی شد.

به گزارش کارنامه فردا،در این مراسم که جمعی از مسوولان و اهالی رسانه و خبرنگاران حضور داشتند ابعاد و چگونگی برگزاری این جشنواره تبیین شد.

دومین جشنواره آب و رسانه در بخش های مکتوب خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و عکس و نیز چند رسانه ای صوت (پادکست)، فیلم کوتاه (۶۰ ثانیه) و موشن گراف و در محورهای مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان، بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن (تامین آب پایدار – مدیریت مصرف)، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حافظت و صیانت از منابع آب، بازچرخانی آب، مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان، فاضلاب، اب خاکستری فرصت ها و تهدیدها و نیز استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در این مراسم دهم شهریور را مهلت ارسال آثار به این جشنواره بیان کرد و اظهار داشت: اختتامیه جشنواره نیز ششم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

محمد طاهری یادآور شد: در اولین جشنواره آب و رسانه بیش از ۲۴۰ اثر در بخش های مختلف خبر، عکس، فیلم کوتاه، پادکست و … دریافت و مورد داوری قرار گرفت.

وی با تاکید بر شرایط بحرانی آب در استان سمنان و تداوم خشکسالی ها بر لزوم فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف آب توسط مردم تاکید کرد و برگزاری این جشنواره را مشارکت گرفتن از رسانه ها و خبرنگاران برای رسیدن به این هدف مهم دانست.

خبرنگاران و دوستداران شرکت در دومین جشنواره استانی آب و رسانه برای ارسال آثار می توانند از طریق سامانه aboresaneh@sww.ir و یا دبیرخانه جشنواره به نشانی سمنان، بلوار بسیج، روبروی استانداری، شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اقدام نمایند.

در برگزاری این جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، استانداری، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری، انجمن خبرنگاران و نیز خانه مطبوعات استان سمنان مشارکت و همکاری دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.