کد خبر : 18308
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 8:27
-

سارق انباری ها دستگیر شد

به گزارش کارنامه فردا ،سرهنگ علی کریمی افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود، با عنایت به حساسیت موضوع ،رسیدگی به آن در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ آزادی قرار گرفت. وی افزود: پس از بررسی های میدانی و کشف سرنخ های

به گزارش کارنامه فردا ،سرهنگ علی کریمی افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود، با عنایت به حساسیت موضوع ،رسیدگی به آن در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ آزادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی و کشف سرنخ های به دست آمده در صحنه های سرقت و همچنین شیوه و شگرد خاص سارق، سرانجام ردپای فردی سابقه‌دار در این پرونده‌ها به دست آمد.

کریمی از تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه سخن گفت و افزود: متهم با اقدام عملیاتی پلیس در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل که تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.

این مسئول انتظامی از اعتراف متهم ضمن رویارویی با ادله محکم پلیس خبر داد و اذعان داشت: سارق به ۱۵ فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی اعتراف و با شناسایی مالخر اموال مسروقه، وی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ کریمی در توصیه به شهروندان گفت: در مجتمع های مسکونی معمولاً انباری ها دور از دید و دسترس مالک در فضای پارکینگ یا پشت بام تعبیه شده که این مسئله راه سرقت را برای سارقان آسان می سازد، اما با استفاده از درب های محکم و قفل های استاندارد و همچنین استفاده از دوربین های مداربسته در مشاعات، می توان تا حد زیادی از وقوع این قبیل سرقت‌ها پیشگیری کرد.

خبرنگار – راضیه علیرضایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.