کد خبر : 18125
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 12:28
-

بیش از ۲۸ هزار نفر ساعت آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای شاهرود ارایه شد

رییس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و تخصصی کشاورزی شاهرود گفت: این مرکزها طی ۹ ماهه امسال ۲۸ هزار و ۷۷۷ ساعت آموزش به علاقه‌مندان ارایه کردند.

به گزارش کارنامه فردا ،فاطمه زُهرابی افزود: ۲ هزار و ۹۳ نفر کارآموز در بخش دولتی و یکهزار و ۲۳۸ نفر در بخش خصوصی طی ۹ ماهه امسال آموزش‌های مهارتی را در شاهرود فراگرفتند.

وی با بیان اینکه در بخش دولتی مراکز فنی و حرفه‌ای خواهران و تخصصی کشاورزی ۵۴۷ مرد و یکهزار و ۵۴۶ زن آموزش فراگرفتند، ابراز کرد: این علاقه‌مندان در کلاس‌ آموزشی رشته‌های صنایع دستی، هنری، مالی و بازرگانی، صنایع غذایی و کشاورزی شرکت کردند.

رییس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و تخصصی کشاورزی شاهرود ادامه داد: طی همین بازه زمانی، آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت فنی و حرفه‌ای در بخش خصوصی ۲۳۹ هزار و ۵۲ نفرساعت در هشت رشته آموزش ارایه کردند.

وی با اشاره به اینکه مراکز هدف آموزشی شامل بنگاه‌های اقتصادی و محیط کار واقعی، دانشجویان، مراکز ثابت شهری، اردوگاه‌های ترک اعتیاد و زندان‌ها، روستایی مناطق سیار شهری و سکونتگاه‌های حاشیه شهر و پادگان‌ها است، اظهار کرد: ۵۶ کارآموز بنگاه‌های اقتصادی و محیط کار واقعی در رشته صنایع دستی، هنری و پوشاک، چهار هزار و ۶۵۸ نفر ساعت طی ۹ ماهه امسال آموزش فراگرفتند.

زُهرابی با بیان اینکه تمامی دوره‌های آموزشی به صورت رایگان ارایه شد، ابراز کرد: هشت مرد و ۱۱ زن کارآموز بنگاه‌های اقتصادی و محیط کار واقعی در رشته کشاورزی، یکهزار و ۶۹۳ ساعت و ۱۴ کارآموز هم در رشته صنایع غذایی ۷۷۴ ساعت طی این بازه زمانی آموزش دیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.