کد خبر : 18084
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 20:11
-

محموله قاچاق ۱۶۰ میلیاردی در بوشهر زمین گیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو نفر قاچاقچی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش کارنامه فردا،سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت:در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا به صورت کلان در شهر بوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با یک سری اقدامات اطلاعاتی و کنترل دقیق محورهای خروجی استان، تعداد ۲ دستگاه کامیون حامل انواع کالای قاچاق به مقصد استان‌های مرکزی را شناسایی و در یک عملیات به صورت همزمان توقیف که پس از دلالت به مقر انتظامی و هماهنگی با مقام قضائی، آن را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در بازرسی از کامیون‌های توقیفی، دستگاه‌های جی پی اس سیار لرزه نگاری، قرص‌های تقویتی، پودر بدن سازی، پاسور، لوازم جانبی موبایل، ساعت‌های هوشمند، لوازم الکتریکی فیبر نوری، لوازم آرایشی و انواع عطر قاچاق در حجم بالا و برندهای مختلف کشف شد.

سردار سوسنی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در همین راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و کالای مکشوفه نیز تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.