کد خبر : 17339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 19:26
-

تحول دیجیتال اولویت موسسات آموزش عالی است

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تحول دیجیتال اولویت موسسات آموزش عالی است و این تحول موجب تضمین کیفیت در نظام های آموزشی می شود.

به گزارش کارنامه فردا،دکتر «سلیمان احمدی» روز چهارشنبه در همایش «ایده شو سلامت» در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: فناوری به عنوان بخش جدایی ناپذیر و ویژگی متمایز جوامع مدرن با نظام آموزش عالی تلفیق یافته است.

وی بیان کرد: افزایش تقاضا، افزایش جایجایی دانشجو، انبوه سازی آموزش عالی، بین المللی سازی آموزش عالی، کیفیت تحول آفرین تنوع ارائه و ارائه دهندگان و فناوری‌های نوین در آموزش و یادگیری چشم اندازهای جدید در آموزش عالی است.

رئیس مرکز خدمات آموزشی  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شو سلامت دارای ۱۰ کارگروه در سطح وزارتخانه است و دانشکده علوم پزشکی خمین مسئول کارگاه کارآفرینی و کسب و کارهای نوبنیاد است.

احمدی ادامه داد: همایش علمی ایده شو در راستای اسناد بالادستی است و در مسیر اعتباربخشی‌ها و رتبه بندی‌ها و سند علمی آموزشی پزشکی کشور حرکت می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین نیز در این همایش گفت: دانشگاه‌ها در سالهای گذشته پژوهش محور بودند و اقدامات کاربردی انجام نمی‌دادند.

دکتر «مجتبی دیده دار» ادامه داد: مهمترین و بزرگترین کار پژوهشی و کاربردی در کشور در دوران همه گیری ویروس کرونا با تولید ماسک و کیت‌های آزمایش بیماری کووید ۱۹ انجام شد.

وی سیاست وزارت بهداشت را حمایت از ایده‌های کاربردی دانست و گفت: دانشکده علوم پزشکی خمین در راستای تحقق شعار امسال مسئولیت کارگروه کارآفرینی را پذیرفته و این دانشکده به دنبال ایده های تاثیرگذار بر جامعه است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین تاکید کرد: دانشجویان این دانشکده باید از ویژگی ایده‌پردازی و عملیاتی کردن این ایده‌ها برخوردار باشند.

فرماندار خمین نیز در این همایش گفت: از قشر دانشجو انتظار می‌رود نسبت به نیازهای کشور حساس باشد.

«حمید کمانکش» ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگاه از افرادی هستند که به جامعه منفعت می‌رسانند و آنها باید قدردان جایگاه خود باشند.

امام جمعه خمین نیز ، طبیب را نام خدا دانست و افزود: انسانها در ابعاد جسمانی و روحی به طبیب نیاز دارند.

حجت الاسلام سید «قاسم میرصادقی» گفت: کسانی که درد مردم را گروگان می گیرند و از نیازهای جامعه سو استفاده می‌کنند بدترین انسانها در پیشگاه خداوند هستند.

۵۸ اثر به دبیرخانه همایش ایده شو سلامت ارسال و ۱۲ اثر انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

همایش ایده شو سلامت با حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، ساوه، البرز، زنجان ، قم و قزوین در خمین برگزار و از ایده‌های برتر تجلیل شد.

در حاشیه این همایش نمایشگاه کتاب امام خمینی(ره) با ۱۰۰ عنوان کتاب همزمان با هفته کتاب در بیت تاریخی امام راحل با حضور مسئولان شهرستان خمین گشایش یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Content Generator پنجشنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۴۴

Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness :). Click Here:👉 https://stanford.io/3FXszd0