کد خبر : 17276
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آبان 1401 - 14:18
-

سردار شوقانی:

شهدای مدافع حرم استوانه های مستحکم عزت ،سرافرازی و سربلندی کشورند

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد طحان گفت:شهدای مدافع حرم استوانه‌های مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی کشورند.

به  گزارش کارنامه فردا،سردار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید محمد طحان با اشاره به اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت پایدار در ایران اسلامی گفت: آنچه امروز در این سرزمین به نام عزت، امنیت، ارامش، پیشرفت، رفاه و سربلندی وجود دارد مدیون رشادت و جوانمردی دلیرمردانی است که به همه آرزوهای دنیایی خود پشت کردند؛ از تعلقات گذشتند و راه نورانی جهاد را که سعادت مسلمانان در آن نهفته است، انتخاب کردند.
جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه تاکید کرد: تا زمانی که قافله شهیدان جریان دارد، و تازمانی که مردانی وجود دارند که به فرمان نائب امام زمانشان صحنه‌های نبرد را از وجود خود پر می‌کنند و سینه‌های ستبرشان را در مقابل تیرهای بلا قرار می‌دهند؛ به این ملت و مملکت هیچ آسیبی نخواهد رسید.
سردار شوقانی با اشاره به شکست سیاست های نظام سلطه در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی می‌دانند که امروز ایران اسلامی مقتدرانه در بهترین موقعیت تاریخ انقلاب اسلامی قرار دارد و به همین دلیل در تلاشند تا با ایجاد تفرقه و آشوب در مسیر انقلاب اسلامی مانع ایجاد کنند که با بصیرت مردم و به برکت خون شهدا سرنوشتی جز شکست و نابودی در انتظارشان نخواهد بود.
خاطر نشان می شود مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد طحان عصر یکشنبه ۱۵ آبان ماه با حضور خانواده معظم شهدا، مسولین و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد .
پاسدار شهید محمد طحان از پایوران تیپ ۱۲ قائم (عج) سپاه استان سمنان و از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که در آبان ماه سال۱۳۹۴ در حومه شهر حلب و در درگیری با گروهک تروریستی تکفیری داعش به شهادت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.