کد خبر : 16807
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 20:52
-

شهریور ماه سالجاری؛

نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان استان سمنان برگزار می شود

مدیر عامل سایت نمایشگاه بین المللی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان استان سمنان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی این شهر خبر داد.

به گزارش کارنامه فردا داریوش دربانیان مدیر عامل سایت نمایشگاه بین المللی استان سمنان در محل اتاق اصناف سمنان به اصحاب رسانه گفت: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان از ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان است.
دربانیان با اشاره به تعطیلی بلند مدت نمایشگاههای دائمی بخاطر ویروس کرونا در دو سه سال اخیر، گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان ممکن است در نگاه اول برای مردم به عنوان یک صنعت تاثیر گذار محسوب نشود اما یک ابزار کنترل قیمت، تنطیم بازار و پویایی توسعه صنعت استان است.
مدیر عامل سایت نمایشگاه بین المللی استان سمنان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه ها به منزله یک ویترین برای معرفی صنایع و توانمندی های استان و محلی برای عرضه و تقاضا و کنار هم قرار گرفتن تولید کننده و مصرف کننده می باشد که سبب ایجاد شور و شعف و نشاط و پویایی در جامعه می شود.
وی افزود: با بر پایی نمایشگاه قطعا تحولاتی در حمل و نقل، تبلیغات، رستورانها و… نیز روی می دهد که علاوه بر رونق اقتصاد و ایجاد زیرساخت توسعه صادرات، سبب پویایی صنعت آن منطقه نیز می شود.
دربانیان از برنامه ریزی برای برپایی چند نمایشگاه دیگر هم خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری چندین نمایشگاه دیگر شامل: نمایشگاه ادوات کشاورزی، گل و گیاه، مبلمان، توانمندی های صنعت، خودرو و قطعات خودرو در استان، برگزار خواهد شد.
مدیر عامل سایت نمایشگاه بین المللی استان سمنان با انتقاد از دیدگاه رقیبانه برخی اصناف نسبت به نمایشگاهها، گفت: نمایشگاه یک پویایی در صنعت است که با ایجاد آن استقبال و سلیقه مردم برای اصناف مشخص می شود و می توانند برای آن صنعت در شهر خودشان نمایندگی بگیرند.
نمایشگاه محلی برای ورود مِتُد جدید و ازبین رفتن سکون
ابراهیم خادم مدیر شرکت سپنتا رویداد پارس اصفهان و مجری نمایشگاه صنعت ساختمان در استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه اقوام و فرهنگ های کشور و نمایشگاه خودرو و لوازم یدکی نیز در استان سمنان برگزار خواهد شد، افزود: ایجاد نمایشگاه در استانهای مختلف، زمینه ساز تعامل بین غرفه های بومی و غیر بومی، وارد شدن متد جدید و از بین رفتن سکون است.
وی با بیان اینکه ۲۵ درصد فروش شرکتها در سراسر دنیا از طریق نمایشگاه ها اتفاق می افتد، گفت: تا کنون استانهای تهران، آذربایجان های غربی و شرقی، قم، اصفهان و خراسان رضوی برای شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان استان سمنان، اعلام آمادگی کرده اند.
خادم با بیان اینکه ۴۰ تا ۵۰ غرفه در بنایی به مساحت ۳ هزار متر مربع برپا می شود، افزود: به غرفه های استان سمنان در نمایشگاه تخفیف ۱۰-۱۵ درصدی داده می شود و کسانی که عضو شهرک های صنعتی هستند تا ۵۰ درصد هزینه غرفه به آنها برگردانده می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.