کد خبر : 16272
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 11:12
-

افزایش اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه و تکیه گاه برای نظام اداری محسوب می شود

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی گفت: افزایش اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه و تکیه گاه برای نظام اداری محسوب می شود

به گزارش کارنامه فردا ،علی پیرفلک در نشست با فعالان رسانه ی با بیان اینکه امروزه، شهرنشینی و توسعه شهری یکی از پدیده های ویژه است خاطرنشان کرد :این شهرستان بعنوان یک شهرستان توسعه یافته و ممتاز وبا توجه به زیر ساخت هایی که وجود دارد می تواند به یک شهرستان نمونه گرشگری تبدیل شود .
وی به پتانسیل سد های آبی این شهرستان اشاره کردواذعان داشت: در این شهرستان سه سد موثر وجوددارد که بخش مهم آبی استان از همین شهرستان تامین می شود
وی ادامه داد:با توجه به زمین های حاصلخیز این منطقه می توانیم با برنامه ریزی صحیح نقش مهمی را در اشتغالزایی بخش کشاورزی داشته باشیم .

پیرفلک افزود: در بازدید از مناطق حادثه خیز و پر تصادف سوادکوه شمالی که با همراهی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان انجام شد.

مقام عالی دولت در شهرستان سوادکوه شمالی گفت:بمنظور مشخص شدن نقاط حادثه خیز شهرستان و اتخاذ راهکارها و تمهیدات کارشناسی لازم در راستای برطرف کردن این نقاط  دردستور کار قرار گرفت
وی در ادامه بیان داشت : نهادها و دستگاه های ذیربط باید با تبلیغات مناسب و برگزاری کلاس های آموزشی، زمینه کاهش عوامل انسانی منجر به تصادف را فراهم کنند.

وی یکی از  مقوله  های مهم توسعه را دراین شهرستان را استقرار کامل دستگاههای اجرایی  عنوان  کرد و افزود :مدیران بایستی حتما در این شهرستان سکونت داشته باشند.

وی افزود :دیدار با خانواده های معظم شاهد، موجب تعظیم شعائر الهی و پاسداشت فرهنگ والای شهادت می‌شود.

پیرفلک افزود:باید همواره بنحو شایسته نسبت به تکریم و تعظیم خانواده های معزی شهدا و مادران و همسران شهیدان اقدامات شایسته را انجام داد.

مقام عالی دولت در این شهرستان جلب رضایت ارباب رجوع  را به عنوان یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی دستگاههای  اجرایی دانست گفت : افزایش اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه و تکیه گاه برای نظام اداری محسوب می شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.