کد خبر : 15907
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 12:31
-

دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دامغان ۱۱۴ اثر دریافت کرد

مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال گفت: تعداد ۱۱۴ اثر از سراسر کشور با اتمام مهلت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه همایش مستقر در دانشگاه دامغان ارسال شد.

به گزارش کارنامه فردا،عمادالدین متین افزود: سومین دوره از این همایش ملی میزبان آثار دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی بود که در این دوره شاهد استقبال خوب دانشجویان کارشناسی ارشد و اساتید هیات علمی در بخش تئاتر بودیم.

وی ادامه داد: مقالات پس از رسیدن به دبیرخانه، برای ۲ داور ارسال و در صورت عدم دریافت حدنصاب امتیاز، مقاله رد و در غیر این صورت به‌عنوان مقاله پذیرش شد و مورد انتخاب قرار می‌گرفت که از تعداد ۱۱۴ مقاله ارسالی، تعداد ۸۶ مقاله پذیرش شد.

متین اظهار داشت: همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان در چهار محور نمایش، تلویزیون، سینما و هنرهای دیجیتال، و تحت ۲۷ عنوان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشکده هنر دانشگاه دامغان با همکاری موسسه های آموزشی و پژوهشی، نهادهای مرتبط با عرصه هنرهای نمایشی و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، سومین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال را برگزار می‌کند.

متین اضافه کرد: تاریخ آغاز ثبت نام در این همایش از یکم آبان ۱۴۰۰ و مهلت ارسال اثر تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱ بود و اختتامیه این همایش ملی در روزهای ۱۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

متین خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه همایش‌ها در سطح ملی، علاوه بر مهیا نمودن امکان تعاملات دانشگاهی بین پژوهشگران، اندیشمندان، و دانشجویان این حوزه تخصصی، دانشکده هنر دانشگاه دامغان را بیش از پیش به عنوان قطب علمی هنرهای نمایشی و دیجیتال کشور معرفی می‌کند.

مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال تصریح کرد: دانشکده هنر دامغان در کنار دو جشنواره مهم هنرهای دیجیتال هکاتم و تئاتر اردیبهشت، همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال را به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای علمی هنرهای نمایشی و دیجیتال برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا، علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی اینترنتی https://cdda۳.du.ac.ir مراجعه کنند.

در حال حاضر حدود چهار هزار دانشجو در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

این دانشگاه ۱۷۲ عضو هیات علمی، ۶۰ آزمایشگاه، ۲۲ کارگاه، مرکز محاسبات داده‌های سنگین، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان دارد و در حال حاضر دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.