کد خبر : 15088
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 - 22:58
-

تمهیدات آتش نشانی شهرگردشگری شیرگاه برای سیزده بدر

شهردار شیرگاه  تمهیدات این مجموعه را برای روز طبیعت تشریح کرد.

 

شهردار شیرگاه  تمهیدات این مجموعه را برای روز طبیعت تشریح کرد.

به گزارش کارنامه فردا،کیوان موسی پور شهردار شیرگاه عصر جمعه  در گفتگو با خبرنگار کارنامه فردا ضمن تبریک روز طبیعت گفت: خداوند متعال آشتی با طبیعت، همواره در قاموس ایرانیان جایگاه ویژه ای داشته است.

وی افزود:هرساله در سیزدهم فروردین ایرانیان در دامان پرمهر طبیعت گرد هم می آیند تا روز طبیعت را در پرتوی ازمهربانی ها و نیکی ها بگذرانند. روز طبیعت این فرصت را برای ما فراهم می سازد تا برای یک روز و حتی ساعاتی محدود به طبیعت پناه ببریم و از لذایذ طبیعت خداوندی و مشاهده زیباییها بهره مند شویم.

موسی پورگفت:فراموش نکنیم که طبیعت آینه تمام نمایی است که در آن می توان “خود”را یافت؛ بنابر این حفظ طبیعت به معنای حفظ خودمان است و لاغیر.

شهردار شهر گردشگری شیرگاه  خاطر نشان  کرد:روز طبیعت نباید تنها روز ارتباط آدمی با طبیعت باشد،بلکه همان گونه که از نام این روز پیداست،این روز باید مبدا و نقطه آغازی برای ارتباط انسان با طبیعت باشد؛ حفظ طبیعت حداقل خدمت و شکرگزاری انسان نسبت به خلقت الهی محسوب می شود، خلقتی که در سرتاسر آن مظاهر جلال و جمال و جبروت و عظمت خداوند متعال قابل مشاهده است؛ پس این آینه زلال راهمچنان زلال نگاه داریم.

وی بیان داشت :آحاد مردم در این روز برای جلوگیری از ریختن زباله در طبیعت که منجر به آلودگی محیط زیست شهر زیبای شیرگاه  می‌ شود رعایت نکات لازم را مد نظر قرار دهند تا طبیعت همیشه زنده، شاداب و پایدار بماند.

موسی پور ادامه داد:امید است هم‌ میهنان عزیز و فرهنگ دوست ایران اسلامی به ویژه همشهری های شریف و فرهیخته شیرگاهی  با حفظ محیط زیست و طبیعت زیبا، امانت دار نسل های آتی باشند.

وی افزود:شیرگاه یکی از مقصدهای فوق‌العاده مازندران است که در فصل بهار و عید نو روز  توجه مسافران را به خود جلب می‌کند.

وی اضافه کرد: مردم برای جلوگیری از تخریب عرصه‌های طبیعی از ریختن زباله در طبیعت،پارک ، روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، استفاده از سرشاخه‌های خشک درختان برای روشن کردن آتش خودداری کنند.

شهردار شیرگاه د ر پایان ازآمادگی کامل نیروها های آتش نشانی این مجموعه خبرداد و گفت: کیسه زباله در روز طبیعت بین مردم در  توزیع می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.