کد خبر : 11924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 14:39
-

برگزاری اولین جشنواره”آب و رسانه” در استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از برگزاری این جشنواره در استان خبر داد و گفت:هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بین اقشار مختلف جامعه می باشد که شرکت برای عموم آزاد است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛ مرضیه لواف با اشاره به این

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از برگزاری این جشنواره در استان خبر داد و گفت:هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بین اقشار مختلف جامعه می باشد که شرکت برای عموم آزاد است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛ مرضیه لواف با اشاره به این موضوع گفت :این جشنواره در بخش های خبر،گزارش،مصاحبه، عکس، موشن گرافیک وفیلم(۶۰ثانیه) برگزار می شود که علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۰به نشانی روابط عمومی آبفای استان سمنان واقع در شهرستان سمنان : بلوار بسیج روبروی استانداری سمنان، شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ، دبیرخانه اولین جشنواره “آب و رسانه” ارسال نمایند.

وی بیان کرد که بازبینی و داوری آثار از اول مرداد ماه آغاز و تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره همزمان با جشن روز خبرنگار می باشد که به تمامی آثار پذیرفته شده جشنواره در بخش فیلم و عکس و … گواهی شرکت اهداء می شود.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به آدرس اینترنتی دبیرخانه جشنواره به نشانی: WWW.SWW.ir مراجعه و یا با شماره ۳۳۴۳۵۲۲۰ (۰۲۳) تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.