کد خبر : 11797
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 13:17
-

بیانیه شوراهای ائتلاف و وحدت استان سمنان در قدردانی از مردم

شوراهای ائتلاف و وحدت استان سمنان طی بیانیه ای از مردم بصیر و آگاه استان سمنان قدردانی کردند. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، متن بیانیه بدین شرح است: بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ «لَقَدْ نَصَرَکمُ اللَّهُ فِی مَوَاطِنَ کثِیرَهٍ» (توبه/۲۵) مردم بصیر و آگاه استان سمنان سلام و درود الهی بر شما؛حمد و سپاس بیکران

شوراهای ائتلاف و وحدت استان سمنان طی بیانیه ای از مردم بصیر و آگاه استان سمنان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«لَقَدْ نَصَرَکمُ اللَّهُ فِی مَوَاطِنَ کثِیرَهٍ» (توبه/۲۵)

مردم بصیر و آگاه استان سمنان

سلام و درود الهی بر شما؛
حمد و سپاس بیکران خداوند متعال را که با هدایت دل‌های مردم، ۲۸ خرداد را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد.


۲۸ خرداد را می‌توان روز تجدید میثاق مجدد ملت فهیم، بصیر و زمان‌شناس ایران با نظام اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا نامید؛ روزی که مردم علیرغم همه مشکلات و دلخوری‌ها از خود گذشتند و به عشق رهبر و مقتدای خود و ایران سرافراز، مقتدرانه به میدان آمدند و با ریختن میلیون برگ رأی به صندوق‌ها، به تمام یاوه‌گویی‌های دنیای استکبار پایان داده و هوشیاری و زیرکی خود را به رخ جهانیان کشیدند.


مردم با این مشارکت گسترده و انتخاب خوب خود، انتخابات «نور علی نور» موردنظر رهبر معظم انقلاب را به بهترین شکل رقم زدند و نشان دادند در مقاطع حساس و تاریخی، نقش و رسالت خود را فوق تصور همگان به‌درستی ایفا می‌کنند و با اراده پولادین خود هر زمان که لازم بدانند درسی فراموش‌نشدنی به بدخواهان نظام می‌دهند.


ملت ایران با این حضور ثابت کرد که شایستگی قدردانی و برخورداری از خدمات را به‌طور هم‌زمان و در بالاترین سطح دارد؛ از این‌رو، مسؤولان امر برای خدمت به چنین مردمی نباید هیچ محدودیتی برای خود قائل شوند و می‌طلبد تمام همت خود را صرف خدمت به این مردم سازند.


شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و وحدت استان سمنان، با سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال و تبریک خلق این حماسه عظیم و فتح‌الفتوح عصر جدید به محضر مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و یکایک ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم مؤمن و وفادار استان، از میدان‌داری زیبای هم استانی‌های عزیز و نقش‌آفرینی مطلوب آنان در خلق این رویداد ملی صمیمانه قدردانی می‌کند.


این حضور آگاهانه و دشمن‌شکن مردم با اراده و تلاش همه دست‌اندرکاران شامل مجریان و ناظران انتخابات، عوامل انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی، فعالان بخش‌های مختلف و زمینه‌ساز حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معزز، نخبگان و مؤثران را به بهترین وجه می‌ستایند.


امید است در سایه تشکیل دولت مؤمن و انقلابی، در آینده‌ای نزدیک با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، درد و آلام مردم کاهش یابد و عزت و آبرو به سفره خانواده‌های محترم ایرانی بازگردد و مردم از خیر و برکت دولت جدید به‌صورت کاملاً ملموس و آنچنان که شایسته آنند، برخوردار شوند.

نصر من الله و فتح قریب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.