کد خبر : 11646
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 11:39
-

شوراهای وحدت و ائتلاف در استان سمنان به صداهای تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن توجهی ندارند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در نشست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت استان سمنان برای تقویت انسجام و همدلی بین دو شورا و نیروهای انقلاب و آحاد مردم در مسیر برگزاری انتخابات گسترده در ۲۸ خردادماه که با حضور آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برگزار شد،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در نشست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت استان سمنان برای تقویت انسجام و همدلی بین دو شورا و نیروهای انقلاب و آحاد مردم در مسیر برگزاری انتخابات گسترده در ۲۸ خردادماه که با حضور آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برگزار شد، با اشاره به آیه ۱۰۳ سوره مبارکه «آل‌عمران» که می‌فرماید «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» اظهار کرد: لزوم حفظ وحدت بارها در دین مبین اسلام مورد تأکید قرار گرفته و ائتلاف همه نیروهای انقلاب در استان سمنان امروز یک مسأله بسیار مهم است.

​به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به حدیثی که می‌فرماید «عَلَیکُم بالتَّواصُلِ والتَّباذُلِ وایاکُم والتَّدابُرَ والتَّقاطُع»، بیان کرد: بارها در روایت‌های مختلف تأکید شده است که از قطع رابطه‌های ایمانی بپرهیزید و از تفرقه دور شوید و ما نیز با همین اولویت، همواره پیش خواهیم رفت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان اضافه کرد: هر جا تفرقه باشد، بهترین نیروها و گروه‌ها و بالاترین درجه مهارت و قدرت نیز نمی‌تواند موفق شود و تلاش‌ها مساوی با شکست خواهد بود؛ از این‌رو، تلاش همه بر حفظ وحدت و یکپارچگی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی گفت: با حمایت علما و روحانیان در استان سمنان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت این استان، همه نیروها دور هم جمع شده‌اند و قبل از این نیز انتخابات آبرومندی نیز در حوزه مجلس شورای اسلامی در استان شکل گرفت و نمایندگان انقلابی راهی خانه ملت شدند.

ایشان افزود: هدف در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت استان سمنان، یکسان بوده و تجمیع تمام نیروها در دستور کار جدی است؛ این اجماع به‌خوبی شکل گرفته است و همه در یک صف واحد فعالیت خواهند کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: انقلاب اسلامی در گام دوم خود، نیازمند تحولات جدیدی است و وحدت در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تواند برخی از ارزش‌های از دست رفته جامعه ایرانی و اسلامی را بازیابی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی گفت: امروز باید با سعه‌صدر با مسائل مختلف برخورد شود و به اختلافات جزئی ناشی از نگرش‌های متفاوت دامن زده نشود؛ وحدت باید بروز خارجی داشته باشد و خوشبختانه امروز نیز همین‌طور است.

ایشان ادامه داد: به صداهای تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن توجهی نشود و به ثمره و هدف نهایی باید عنایت داشت؛ وحدت و ائتلاف بین نیروها هر روز بیشتر می‌شود و هیچ اختلافی بین نیروهای شوراهای وحدت و ائتلاف در استان سمنان وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.