کد خبر : 10140
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 15:34
-

حوزه و دانشگاه دو بال مشترک جهت رسیدن به اهداف علمی کشور

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد (عج )استان سمنان گفت: وحدت حوزه ودانشگاه مورد تاکید حضرت امام خمینی( ره) بود.امام حوزه و دانشگاه رامغز متفکر جامعه و دو مرکز بسیارمهم برای پیشرفت علمی کشور می دانستند.وسعادت را در گرو تهذیب واسلامی بودن محیط علم می دانستند. ​ به گزارش پایگاه خبری

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد (عج )استان سمنان گفت: وحدت حوزه ودانشگاه مورد تاکید حضرت امام خمینی( ره) بود.امام حوزه و دانشگاه رامغز متفکر جامعه و دو مرکز بسیارمهم برای پیشرفت علمی کشور می دانستند.وسعادت را در گرو تهذیب واسلامی بودن محیط علم می دانستند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حجت الاسلام مرتضی یعقوبی گفت: حوزه ودانشگاه دوبال مشترک جهت رسیدن به اهداف علمی کشور هستند و وحدت بین این دو به تولید علم ونظریه پردازی سرعت می بخشد.و امروز شاهدیم ثمره این وحدت موجب اذعان دشمن در پیشرفت های علمی شده است.


شهید آیت الله دکتر مفتح برای تحقق وتقویت این وحدت تلاش های بسیاری نمود و به پاس آن تلاش های علمی ایشان ، روز ۲۷آذرماه سالروز شهادت این عالم متعهد روز وحدت حوزه ودانشگاه نام گذاری شده است.


سازمان بسیج طلاب سپاه قائم آل محمد (عج) به همین مناسبت برنامه های متعددی در فضای مجازی  تدارک دیده است. و با توجه به شرایط کرونایی جهت تقویت این مهم همایشی با حضور برخی از روحانیون، اساتید،نخبگان حوزه و دانشگاه در روز شنبه ۲۹آذرماه، محضر نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.