کد خبر : 19092
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 21:56
-

کسب رتبه برتر کشوری مدیر امور ایثارگران استان سمنان

️مدیر امور ایثارگران استان سمنان در گردهمایی مدیران ایثارگران وزارت جهاد كشاورزی به عنوان مدیر برتر معرفی و تجلیل شد.

به گزارش کارنامه فردا،در گردهمایی مدیران ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی که در استان کردستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین صالح آبادی نماینده حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، عبدی مشاور وزیر و مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مدیران و کارشناسان حوزه ایثارگران کشور برگزار شد مدیران برتر اداره امور ایثارگران معرفی شدند و استان سمنان و مدیر امور ایثارگران سمنان نیز در بین پنج مدیر برتر کشور قرار گرفت و از وی تجلیل شد.

️در بخشی از لوحی که از سوی «هوشنگ محمدی» معاون وزیر و رئیس کمیسیون مرکزی امور ایثارگران و «محمدرضا قائد عبدی» مدیر کل امور ایثارگران  به «هاجر خاتون شجاعان» مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اعطا شده آمده است؛ از تلاشهای مجدانه وی  در خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته قدردانی شده است.

️همچنین در لوحی جداگانه از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش‌های مدیر امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به عنوان «خادم ایثارگران و مروج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت» قدردانی شد.

️سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در لوح تقدیر خود به هاجر خاتون شجاعان آورده است: از شما صمیمانه تشکر می‌کنم که در طول سال گذشته همراهمان بوده‌اید. یقیناً حمایت همراهی تلاش اراده و حضور شما عزیز ایثارگر دلیل بر آن شد که این خدمات ارزشمند و همایش ملی اینگونه باشکوه و با عظمت برگزار شود.

️در بخش دیگری از این لوح تقدیر آمده است: برگزیده شدن شما فرهیخته گرامی که افتخار حضور در سومین همایش «تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت» را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده‌اید تبریک عرض نموده و امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاش‌های قبلی و انگیزه‌ای برای خدمات دهی بیشتر در آینده به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.