کد خبر : 17846
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 14:17
-

یاد شهدا از راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

استاندار سمنان گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از راهکارهای مهم مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شرایط کنونی جامعه است.

به گزارش کارنامه فردا،سیدمحمدرضا هاشمی روز دوشنبه در دومین کنگره ملی ۱۷۹ شهید نهضت سوادآموزی در سالن اجتماعات پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به زندگی برکت می‌بخشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با اهتمام بیش از پیش در آموزش و پرورش مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: ترویج مکتب شهید سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکار مهم در مقابله با آسیبهای اجتماعی است.

استاندار سمنان افزود: با بصیرت خانواده‌ها و توجه آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در استان سمنان طی اتفاقات اخیر دغدغه‌ای وجود نداشت.

استاندار سمنان ابراز داشت: فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ استان سمنان میزبان دومین کنگره گرامیداشت سه هزار شهید استان است.

وی اضافه کرد: میانگین نرخ باسوادی در کشور ۹۷ درصد و استان سمنان در این شاخص بالاتر از میانگین کشور است و این نشان از فرهنگ مردم اخلاق‌مدار و شهیدپرور استان سمنان است.

استاندار سمنان گفت: یکی از روستاهای استان سمنان بیشترین شهید در کشور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است و مردم استان تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تمبر کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی در استان سمنان با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الااسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان رونمایی شد.

وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی در استان به سمنان سفر کرد و دیدار با فرهنگیان و شرکت در شورای آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های نوری در سفر به استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.