کد خبر : 17164
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 15:15
-

شهیدی که ضامن آزادی ۸۰ زندانی در مازندران شد

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی مازندران گفت: به یمن حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس ۸۰ مددجو از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش کارنامه فردا،علی استادی در حاشیه آئین استقبال و تشییع پیکر پاک شهید گمنام که در زندان‌های استان برگزار شد، گفت: به یمن حضور این شهید گمنام ۸۰ زندانی از زندان‌های مازندران آزاد شدند و با مرخصی زندانیان واجد شرایط به مدت یک هفته نیز موافقت شد.

وی افزود: از بین زندانیان واجد شرایط تعداد شش زندانی به همراه خانواده که زائر اولی محسوب می‌شدند به زیارت بارگاه مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام در مشهد مقدس و سه زندانی به همراه خانواده به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها مشرف شدند.

استادی گفت: همچنین ۵۵ زندانی از زندان بسته به زندان باز منتقل شدند و در کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مشغول فعالیت شدند.

وی افزود: به درخواست زندانیان، پیکر مطهر شهید گمنام بر روی دوش زندانیان در زندان‌های ساری، بابل، قائمشهر، ندامتگاه محکومین مواد مخدر و کانون اصلاح و تربیت مازندران تشییع شد و زندانیان استقبال باشکوهی از شهید گمنام کرده و در نهایت پیکر مطهر این شهید گرانقدر برای اجرای مراسم مشابه به خراسان شمالی روانه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.