کد خبر : 967
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 22:12
-

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت :بمناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزارمی شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ سلامی با تشریح برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در استان سمنان، برگزاری همایش های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان با حضور سه هزار نفر،

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت :بمناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزارمی شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ سلامی با تشریح برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در استان سمنان، برگزاری همایش های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان با حضور سه هزار نفر، آغاز برنامه بازدید بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان از مجموعه فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس سمنان، اعزام ۴۰ کاروان راویان دفاع مقدس به شهرها، روستاها، مساجد، مدارس و ادارات و نیز غبارروی از گلزارهای شهدا در استان را از جمله این برنامه ها برشمرد.
سلامی، نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در یک هزار مدرسه استان، برگزاری شب های شعر و خاطره، سرکشی به خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را از دیگر برنامه ها برشمرد.
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به تدوین ۱۱۵ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در این استان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۱۴ عنوان کتاب و نیز چهار عنوان کتاب صوتی در همایشی در سمنان رونمایی می شود.
هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.
استان سمنان در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۰ هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل اعزام و بیش از سه هزار شهید نیز تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.