کد خبر : 835
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 9:44
-

پاسداشت فرهنگ عاشورایی با برگزاری نمایشگاه و حسینیه “شور جانان

نمایشگاه و حسینیه “شور جانان” در ایام دهه اول محرم در حال برگزاری است . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی اکبر بنی اسدی در حاشیه این مراسم ، هدف از برگزاری این نمایشگاه و حسینیه را توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت جوانان و بویژه کودکان برشمرد و اظهار

نمایشگاه و حسینیه “شور جانان” در ایام دهه اول محرم در حال برگزاری است .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی اکبر بنی اسدی در حاشیه این مراسم ، هدف از برگزاری این نمایشگاه و حسینیه را توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت جوانان و بویژه کودکان برشمرد و اظهار کرد: «بدون شک حضور نوجوانان و جوانان در این‌گونه محافل، روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌دنبال خواهد داشت.»

وی بیان داشت: این مراسم ویژه ی همه علاقمندان اهل بیت خاصه کودکان و نوجوانان و جوانان در ایام دهه اول محرم هر شب برگزار می گردد.

بنی اسدی تصریح کرد: در این مراسم حجت الاسلام مرتضی غایبی سخنرانی های مذهبی و مرتبط با واقعه عاشورا را بیان و مداحان اهل بیت نیز به مداحی و روضه خوانی می پردازند. غرفه های فرهنگی و کودکان هم از برنامه های جنبی آن است .

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان در پایان گفت : این مراسم با مشارکت و همکاری خادمان موکب های شیفتگان امام حسین (ع) ، امام رضا (ع) مستقر در نجف اشرف و موکب الرضا(ع) شهرداری سمنان برگزار می شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.