کد خبر : 1779
تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1398 - 9:35
-

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جـــوانان شـهرستان قوچان به مناسبت فرارسیدن ” هفته تربیت بدنی و ورزش”

‍ ‍ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،اسماعیل حاج آبادی در این یاداشت آورده است ،هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از ۲۶ مهر لغایت ۲ آبان در تقویم رسمی کشور ثبت شده است که تاثیر ورزش برهمگان پوشیده نیست. وی گفت:این هفته ؛ به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش

‍ ‍

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،اسماعیل حاج آبادی در این یاداشت آورده است ،هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از ۲۶ مهر لغایت ۲ آبان در تقویم رسمی کشور ثبت شده است که تاثیر ورزش برهمگان پوشیده نیست.
وی گفت:این هفته ؛ به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی ، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همـــگانی نامگذاری شده است.

حاجی آبادی درادامه عنوان کرد:ورزش ؛ عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید دو چندان بکوشیم تا از قافله رشــــد عقب نمانیم.

وی افزود:”ورزش” بعنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روح نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی داشته و بر همین اساس نه تنها یک روز ، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الــشعاع قرار داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان در ادامه یاداشت آورده است’تربیت بدنی” واژه ای است به وسعت رشد و تربیت و کمال انسان و مسیر الهی آن که با تقویت و تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان : جسمانی، روحانی، تعقلی، اجتماعی و اعتقادی انسان را به کمال میرساند.
اینجانب ؛ بر خود وظیفه میدانم ؛ ضمن قدردانی از تمامی خادمین به ورزش ؛ این هفــته را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور ، خانواده های عزیز ورزشکار و ورزش دوستان تبریک عرض نمایم.

به امید روزی که ورزش همه گیر و همگـــــانی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.