کد خبر : 7157
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 14:21
-

دانشجوی فنی‌وحرفه‌ای استان سمنان برگزیده جشنواره رویش شدند

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان گفت: یکی از دانشجویان این دانشگاه در جشنواره ملی رویش موفق به کسب رتبه سوم نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،  ضا نقدی ظهر دوشنبه در نشستی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان ضمن اشاره به کسب مقام سوم توسط دانشجوی

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان گفت: یکی از دانشجویان این دانشگاه در جشنواره ملی رویش موفق به کسب رتبه سوم نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، 

ضا نقدی ظهر دوشنبه در نشستی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان ضمن اشاره به کسب مقام سوم توسط دانشجوی این دانشگاه در جشنواره ملی رویش، بیان کرد: الهام حیدری حیدر آبادی، دانشجوی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در دومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در بخش عکاسی، مقام سوم کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره ویژه کانون‌های فرهنگی فعال در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار و اختتامیه آن نیز با حضور مسئولان این دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد، ابراز کرد: اهداف جشنواره رویش نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون‌ها است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با بیان اینکه در این جشنواره ۶۴۱ اثر برای سامانه جشنواره ارسال شد که ۵۳۵ اثر به دانشجویان دختر و ۱۰۶ اثر به دانشجویان پسر تعلق داشت، افزود: نظام‌های آموزشی به این نتیجه رسیده‌اند که بسیاری از آموزش‌های رسمی نمی‌تواند انگیزه خلاقانه ایجاد کند و لذا باید به آموزش‌های غیررسمی توجه کرد پس باید به سمت صنایع فرهنگی خلاق برویم تا از این طریق بخشی از مشکلات و معضلات فرهنگی کشور حل شود.

نقدی با بیان اینکه در حوزه آموزش نباید فقط به برنامه‌های رسمی اکتفا شود، گفت: توجه به برنامه‌های غیررسمی مبتنی بر درک واقعی نیازهای آموزشی، توانمندتر شدن دانشجویان و کیفی‌تر شدن ارتقا آموزشی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، بر توانمندی مدیریت‌های فرهنگی و حوزه‌های کارشناسی کانون‌ها تاکید کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از چهار هزار دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی و تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.