کد خبر : 6583
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 20:39
-

ثبت۵۹۷ مورد سانحه رانندگی در استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به کاهش ۴۳ درصدی آمار سوانح رانندگی در ایام نوروز سال جاری گفت: در این مدت ۵۹۷ مورد سانحه رانندگی در استان ثبت شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سرهنگ تقی کبیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به کاهش ۴۳ درصدی آمار سوانح رانندگی در ایام نوروز سال جاری گفت: در این مدت ۵۹۷ مورد سانحه رانندگی در استان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سرهنگ تقی کبیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون میزان تصادف‌های رانندگی در جاده‌های استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: در نوروز سال جاری ۵۹۷ مورد سانحه رانندگی ثبت‌شده است.

وی با اشاره به کاهش ۴۳ درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: در ایام نوروز سال ۹۸ یک هزار و ۴۰ مورد سانحه رانندگی در جاده‌های استان سمنان رخ‌داده است.

ضرورت تعطیلی موقت عملیات عمرانی در جاده‌های استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با تأکید بر اینکه از دلایل مهم کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان در این مدت، کاهش سفرها به دلیل شیوع کرونا ویروس و ایمنی و بازسازی نقاط حادثه‌خیز بوده است، خاطرنشان کرد: بازسازی نقطه حادثه‌خیز پیچ پنج‌هزاری با تلاش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روزهای گذشته انجام شد.

کبیری بابیان اینکه بر اساس آمار میزان سوانح رانندگی در این منطقه به میزان قابل‌توجهی کاهش پیداکرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و احتمال افزایش ترددها، از سوم تا ۱۳ خرداد، عملیات عمرانی در جاده‌های استان به‌صورت موقت تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از هم‌وطنان به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان مجروح شدند، بیان کرد: این رقم در نوروز امسال به ۲۰۸ مورد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.