کد خبر : 6210
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 11:56
-

تصادف کامیون با تیبا ۲ نفر را به کام مرگ کشاند

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف بین یک دستگاه تیبای سواری و یک کامیون در آهوان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه به جان باختن دو نفر انجامید. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سعید اسمعیل‌پور افزود : حادثه جاده‌ای در آهوان سمنان به آتش‌نشانی اعلام و بلافاصله یگان‌های امدادی به محل اعزام شدند،

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف بین یک دستگاه تیبای سواری و یک کامیون در آهوان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه به جان باختن دو نفر انجامید.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سعید اسمعیل‌پور افزود : حادثه جاده‌ای در آهوان سمنان به آتش‌نشانی اعلام و بلافاصله یگان‌های امدادی به محل اعزام شدند، اما در پی رسیدن مأموران آتش‌نشانی متأسفانه خودروی سواری تیبا در حریق گسترده در حال سوختن بود.

وی افزود: علی‌رغم تلاش مأموران آتش‌نشانی و اورژانس حریق دو سرنشین این خودرو را به کام مرگ کشاند و یک نفر دیگر زخمی شد.

رئیس آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه مصدوم این حادثه دلخراش توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، بیان کرد: هر دو جان‌باخته این حادثه خانم بودند و راننده این تیبای سواری نیز به شدت مصدوم شد که عملیات رهاسازی و اطفای حریق توسط آتش نشانان ایستگاه شماره سه سمنان رقم خورد.

اسمعیل پور با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۵ محور سمنان- دامغان و در محدوده آهوان رخ داد، بیان کرد: حادثه در دست بررسی است، اما به عموم مردم و رانندگان توصیه می‌کنیم تا در سفر‌های جاده‌ای حتماً نکات ایمنی را رعایت و از عجله بپرهیزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.