کد خبر : 3858
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 22:56
-

پاتوق فرهنگی اجتماعی بانوان به بهره برداری می رسد

شهردار سمنان گفت : انتظار می رود پاتوق فرهنگی اجتماعی مختص بانوان در بوستان کوشمغان به زودی به بهره برداری برسد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا سید محمد ناظم رضوی در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که با حضور بانوان شهرداری برگزار شد، ضمن تشریح مقام حضرت زهرا(س)

شهردار سمنان گفت : انتظار می رود پاتوق فرهنگی اجتماعی مختص بانوان در بوستان کوشمغان به زودی به بهره برداری برسد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا سید محمد ناظم رضوی در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که با حضور بانوان شهرداری برگزار شد، ضمن تشریح مقام حضرت زهرا(س) و ضرورت الگو گرفتن زنان عالم از این بانوی مکرم اسلام، تأمل و تفکر در زندگی ایشان را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به اینکه لحظه به لحظه زندگی حضرت زهرا (س) مملو از درس های آموزنده است، اظهار کرد: ایشان همسری نمونه برای حضرت علی علیه‌السلام بودند و برای پدر بزرگوارشان نیز در زمان کوتاه حیات منشأ خیر و برکت بودند.

ناظم رضوی در ادامه به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در مدیریت های کلان سازمانی اشاره کرد و یادآور شد: بکارگیری ظرفیت بانوان در حوزه اداری به لحاظ دقت، سرعت و کیفیتی که در فعالیت اداری و سازمانی شان یافت می شود امری قابل توجه است و به رشد و تعالی سازمانی می انجامد.

وی تصریح کرد: اگر بانوان زمینه پذیرش مسئولیت در حوزه اداری را دارند مشروط به اینکه زمینه برای مدیریت فراهم شود این آمادگی در شهرداری ، شورای شهر و استانداری وجود دارد.

شهردار سمنان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهره مندی بانوان شهر اخلاق از فضاها و اماکن ورزشی با رویکرد تفریحی و ورزشی، بیان کرد: مجموعه ورزشی شهربانو یکی از اماکنی است که فاز اول آن به زودی به اتمام خواهد رسید .

شهردار سمنان ادامه داد: پیمانکاران به منظور ارائه کار کیفی و اتمام هر چه سریعتر این پروژه در حال فعالیتند و تلاش می شود در اواسط بهار و تابستان فاز اول این طرح به بهره برداری برسد .

ناظم رضوی ادامه داد: بوستان کوشمغان نیز یکی دیگر از پاتوق های فرهنگی اجتماعی و مختص بانوان است که انتظار می رود به زودی به بهره برداری برسد .

وی افزود: بانوانی که در حوزه مشاغل خانگی فعالند می توانند از این پاتوق به عنوان فروش محصولات خود بهره گیرند.

شهردار سمنان توجه به امور بانوان در حوزه اداری را مورد تأکید قرار دارد و اظهار کرد: رسیدگی به امور بانوان در مدیریت سازمانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با پشتیبانی مشاور امور بانوان شهرداری بخشی از انتظارات بانوان در حوزه های مختلف اداری و نشاط اجتماعی مورد توجه قرار گرفت که این امر جای قدردانی دارد.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان نیز در این مراسم از فعالیت ۱۰۰ بانو در خانواده بزرگ شهرداری سمنان خبر داد.

سمیه قاسمی افزود: از ابتدای امسال تاکنون جشنواره های متعددی نظیر دختران بانشاط شهر، جشنواره مهربانوهای شهر، جشنواره های شاد شو و جشنواره بادبادک ها برگزار شده و در ماه پایانی سال هم جشنواره ها و برنامه های متعدد و شادی را در دست اقدام داریم.

به گفته وی جشنواره گل نرگس در هفته ابتدایی اسفند و جشنواره های کیک میلاد حضرت علی (ع) و تخم مرغ رنگی و هفت سین نیز در اواسط اسفندماه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.