کد خبر : 9845
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 13:38
-

با ارتقای فعالیت های ۱۳۷ ،خدمات رسانی به شهروندان سمنانی تسهیل می شود

مدیر حوزه شهردار سمنان گفت: فعالیت های سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان با استفاده از توان خارج سازمانی ، قوی تر می شود .  ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن صوفی آبادی مدیر حوزه شهردار سمنان گفت:  سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ یکی از راه‌های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند

مدیر حوزه شهردار سمنان گفت: فعالیت های سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان با استفاده از توان خارج سازمانی ، قوی تر می شود . 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن صوفی آبادی مدیر حوزه شهردار سمنان گفت:  سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ یکی از راه‌های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند درخواست‌ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه‌های کاری شهرداری و مدیریت شهری دریافت کند.

صوفی آبادی تأکید کرد: سامانه ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان و متقابلاً ایجاد زمینه بررسی میزان آشنایی، بهره‌گیری و رضایتمندی شهروندان سمنانی به عنوان مخاطبان و مشتریان اصلی فراهم ساخته است.


وی با اشاره به ضرورت اقدام به موقع در رفع درخواست های شهری شهروندان اظهار داشت : به جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین استفاده از امکانات بخش خصوصی شهرداری سمنان اقدام به برون سپاری فعالیت های عمرانی و خدماتی سامانه ۱۳۷  نمود تا با بهره گیری از توان متخصصان و امکانات بیشتر ، بتوان خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارائه داد .    


به گفته ی صوفی آبادی ، سامانه اینترنتی ۱۳۷ به آدرس ۱۳۷٫semnan.ir نیز در راستای انعکس مشکلات و پیشنهادات شهروندان فعال بوده و استفاده از سامانه پیامکی نیز در این جهت در دستور کار قرار دارد . 


مدیر حوزه شهردار سمنان در پایان از شهروندان سمنانی خواست در هنگام تماس با ۱۳۷ ، نشانی و نوع موضوع درخواست مورد نظر را  دقیقا بیان کرده و کد پیگیری پیام، جهت اطلاع از نتیجه انجام درخواست را حتما یادداشت کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.