کد خبر : 9400
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 12:18
-

مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان کارآفرین مؤمن آباد انتخاب شد

مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان کارآفرین مؤمن آباد، در ششمین دوره  انتخاب زنان کارآفرین با رای مردم انتخاب شد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛ این انتخابات از اسفند سال ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم

مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان کارآفرین مؤمن آباد، در ششمین دوره  انتخاب زنان کارآفرین با رای مردم انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛ این انتخابات از اسفند سال ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش های آنها آشنا شوند.

ششمین دوره انتخابات زنان کارآفرین همزمان با هفته دولت آغاز شد و تا بیست و سوم شهریور ماه ادامه داشت.

فروردین و مرداد ۱۳۹۹ مجموعا ۱۰۰ بانوی کارآفرین از روستاها و شهرهای کشور معرفی شدند که هر دوره ۱۰ بانو از شهرها و ۱۰ بانو از روستاها با کسب بیشترین آراء، مورد تقدیر قرار گرفتند. 

لازم به ذکر است مردم با مطالعه اطلاعات ثبت شده از کارآفرینان بر روی این سامانه و آشنایی با فعالیت آنان، به بهترین ها رای دادند که در این دوره از انتخابات فهیمه شاهی مدیرعامل شرکت تعاونی زنان کارآفرین مؤمن آباد به عنوان بانوی کارآفرین برتر انتخاب شد.

این شرکت در سال ۱۳۹۶ و تعداد اعضا تحت پوشش آن ۳۳ نفر است و ۴ نفر به طور مستقیم در شرکت مشغول به کار هستند که فهیمه شاهی درحال حاضر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت می باشد.

شرکت تعاونی روستایی زنان کار آفرین مومن آباد در زمینه تولید نان سنتی، توزیع انواع اقلام دولتی، بسته بندی گیاهان دارویی، تولید رشته ، ترشیجات و فروش کالاهای مصرفی فعالیت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.