کد خبر : 8839
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 9:20
-

۴۸ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به اینکه ۴۸ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود، گفت: ۳۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر استان تجلیل می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به اینکه ۴۸ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود، گفت: ۳۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا

حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استانداری سمنان با اشاره به اینکه ۴۸ عنوان ویژه‌برنامه از سوی بنیاد شهید استان سمنان در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود،گفت: تجلیل از ۳۰ هزار خانواده شهید و ایثار این منطقه در دستور کار قرار دارد.

او بابیان اینکه تلاش می‌شود که برنامه‌های مذکور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان سمنان در گام اجرایی قرار گیرد، افزود: نام‌گذاری و تزئین برخی از معابر استان به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس در روز‌های آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع غیور مردان ایران اسلامی از میهن در برابر رژیم بعث عراق، بیش از یک هزار برنامه در بخش‌های مختلف در استان سمنان تدارک دیده‌شده است.

رهنگ محمدحسن سلامی بابیان اینکه برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری تنها مختص به یک هفته نبوده و در طول ۱۲ ماه این رویداد‌های اعتقادی و فرهنگی در استان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: عملکرد تعداد کمی از دستگاه‌های اجرایی استان در انجام امور برای برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مطلوب نیست که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در روز‌های آینده این دستگاه‌ها طرح‌های مصوب خود را در گام اجرایی قرار خواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.