کد خبر : 6072
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 11:44
-

بـرق یک موهبـت الهـی است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به مناسبت روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر، با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشگران صنعت برق بیان داشت: خدمت به مردم، خدمت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به مناسبت روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر، با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشگران صنعت برق بیان داشت: خدمت به مردم، خدمت به خداست و هرکسی که برای مردم گام بردارد، خداوند متعال نیز برای او حرکت می کند.

آیت ا… سید محمد شاهچراغی با اشاره به این که بهترین عبادت، خدمت به خلق می باشد گفت: همگی ما وظیفه داریم از نعمت های خدا به نحو شایستـه ای استفاده کنیم و بـرق هم یک موهبـت الهـی است که می بایست در بهره مندی بهینه از آن اهتمام داشته و حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی، در مصرف بهینه برق مشارکت کنیم.

وی اظهارداشت: خوشبختانه کارکنان برق با تلاش بی وقفه درصدد تامین برق مستمر برای مشترکین هستند و اظهار رضایت مردم از عملکرد شرکت توزیع برق، یک توفیق محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در ابتدای این نشست گفت: همکاران ما در این شرایط کرونایی، دوشادوش مدافعان سلامت به مردم خدمت می کنند و برای تـامین بـرق مشترکان و همچنین اصلاح و بهینه سازی و نصب انشعاب برق می بایست به صورت میدانی فعالیت نمایند که با رعایت پروتکل های مربوطه و دستورالعمل های ایمنی، خدمات موردنظر را به مردم ارائه می نمایند.

سیدمحمد موسوی زاده به برنامه های” ۰۹۹”این شرکت در راستای مدیریت مصرف برق و تابستان بدون خاموشی اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به نزدیک بودن ماه های گرم سال، مدیریت سمت تقاضا موضوع بسیار جدی است و هر مشترک باید مصرف برق را مدیریت کرده تا به امید خدا و مشارکت همگانی بتوانیم از پیک بار تابستانی امسال با موفقیت گذر نماییم.

وی با اظهار این که “پویش هر اشتراک برق؛ یک نیروگاه مجازی” به عنوان یک برنامه فرهنگی در راستای فعالیت های مدیریت مصرف برای تابستان امسال در استان است تصریح کرد: با همکاری مشترکان و عدم استفاده از لوازم برقی غیرضرور و خاموش نمودن لامپ های اضافی، امیدواریم سهمیه ای که برای استان تعیین شده با موفقیت آنها را اجرا و تابستان امسال را هم بدون خاموشی سپری کنیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.