کد خبر : 5809
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 14:37
-

کشف ۱۲ تن و ۳۶۳ کیلو مواد در سال گذشته با تلاش پلیس سمنان

فرمانده انتظامی استان با اعلام کشف ۱۲ تن و ۳۶۳ کیلو انواع موادمخدر و افزایش ۳۹ درصدی کشفیات خاطرنشان کرد: در نوروز امسال نیز کشف یک تن و ۵۸۰ کیلو انواع مواد رشد ۲۳۹ درصدی کشفیات را در مقایسه با سال قبل رقم زد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار “عبداله حسنی” در حاشیه

فرمانده انتظامی استان با اعلام کشف ۱۲ تن و ۳۶۳ کیلو انواع موادمخدر و افزایش ۳۹ درصدی کشفیات خاطرنشان کرد: در نوروز امسال نیز کشف یک تن و ۵۸۰ کیلو انواع مواد رشد ۲۳۹ درصدی کشفیات را در مقایسه با سال قبل رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار “عبداله حسنی” در حاشیه بازدیدش از کشفیات اخیر موادمخدر از تلاش و اقدامات موثر و مطلوب ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قدردانی کرد.

این مقام انتظامی افزایش کشفیات با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان را خیره کننده خواند و گفت: سال گذشته کشف ۱۲ تن و ۳۶۳ کیلوگرم انواع مواد رشد ۳۹ درصدی کشفیات را در مقایسه با سال ۹۷ رقم زد.

سردار حسنی اظهارداشت: سال گذشته در خصوص جرایم مرتبط با موادمخدر سه هزار و ۷۸۴ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف یک تن و ۵۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از نخستین روز امسال تا پایان طرح نوروزی یعنی پانزدهم فروردین خبرداد و افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۶۵ کیلو بود از افزایشی ۲۳۹ درصدی برخوردارست.

سردار حسنی با تاکید بر تلاش و پیگیری های شبانه روزی و بی وقفه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در برخورد قاطع و بی اغماض با سوداگران مرگ تصریح کرد: در نوروز امسال ۱۰۳ نفر از عاملان تهیه، توزیع و قاچاق موادمخدر دستگیرشدند.

وی با اشاره به تاثیر موادمخدر در بروز بسیاری از جرایم و ناهنجاری ها گفت: به عنوان نمونه بسیاری از سارقانی که در سطح استان دستگیرمی شوند برای تامین هزینه های اعتیادشان به موادمخدر مرتکب سرقت شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر عزم جزم و اراده قاطع پلیس در برخورد با سوداگران مرگ به تقدیم هزاران شهید و ایثارگر در این راه اشاره کرد و افزود: البته ریشه کنی این بلای خانمانسوز را نمی توان فقط از یک دستگاه انتظارداشت بلکه تحقق این مهم، مشارکت و همراهی ملی را می طلبد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.