کد خبر : 5540
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1399 - 13:07
-

لزوم رفتار جهادی در انجام پروژه‌های شهری

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی در اولین جلسه شورای معاونان شهرداری در سال ۹۹ ، ضمن تحلیل وضعیت فعالیت‌های شهرداری در سال ۱۳۹۸ گفت: با توجه به تعریف پروژه‌های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در سال قبل ، تلاش همکاران در اجرای پروژه‌ها قابل تقدیر بوده و ولی نیاز است

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی در اولین جلسه شورای معاونان شهرداری در سال ۹۹ ، ضمن تحلیل وضعیت فعالیت‌های شهرداری در سال ۱۳۹۸ گفت: با توجه به تعریف پروژه‌های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در سال قبل ، تلاش همکاران در اجرای پروژه‌ها قابل تقدیر بوده و ولی نیاز است همت بیشتری در امسال برای پایان رساندن پروژه‌های ناتمام صورت پذیرد تا در مدت معلوم و برنامه ریزی شده به بهره برداری برسد .

ناظم رضوی با اشاره به عزم شهرداری در مرمت و احیاء خانه‌های تاریخی و باغ راه‌ها ، از حمایت شورای اسلامی شهر در این خصوص تشکر کرد و افزود: سعی می شود پروژه‌های بازآفرینی باغ راه‌ها در نیمه سال و خانه‌ها تا پایان دوره مدیریت شهری به سرانجام برسد .

وی ضمن تاکید به ناقص نماندن کارها در خدمت به مردم اظهار داشت: ارائه خدمت صادقانه و جهادی به مردم سبب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر می شود .

شهردار سمنان خدمت به مردم را سبب آرامش فردی خواند و گفت: لازم است کارکنان شهرداری با سعه‌صدر و بردباری نسبت به حل مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری نسبت به حل آنها اقدام کنند.

ناظم رضوی خاطرنشان کرد : تغییر و بهبود نگرش و رفتار خدمتی مدیران و کارکنان نسبت به انجام مطلوب کارها و حرکت به سمت مدیریت جهادی، از الزامات کار در شهرداری است و با برنامه ریزی می توان به اهداف پیش بینی شده دست یافت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.