کد خبر : 4058
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 18:05
-

امداد رسانی به ۶۵ گرفتار در برف

سرپرست معاونت امداد نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۵ مسافر گرفتار در سیلاب و جاده‌های برفی استان سمنان امدادرسانی کردند. به گزارش پایگاه خبری کار نامه فردا ،مهدی امین گفت : شب گذشته ۳۴ نیروی عملیاتی هلال احمر استان در قالب ۹ گروه امدادی مشغول امدادرسانی به مسافران در راه مانده

سرپرست معاونت امداد نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۵ مسافر گرفتار در سیلاب و جاده‌های برفی استان سمنان امدادرسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری کار نامه فردا ،مهدی امین گفت : شب گذشته ۳۴ نیروی عملیاتی هلال احمر استان در قالب ۹ گروه امدادی مشغول امدادرسانی به مسافران در راه مانده بودند.

وی بیان کرد: ۱۱ مورد حادثه در این مدت به وقوع پیوست که شامل چهار مورد برف و کولاک، چهار مورد حادثه جاده ای، یک مورد آبگرفتگی و سیل و ۲ مورد سایر حوادث بود.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: علاوه بر خدمات و امدادرسانی، ۶۵ نفر توسط این جمعیت در صحنه‌های مختلف نجات یافتند و ۶ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل و سه نفر سرپایی درمان شدند و نیز چهار نفر اسکان داده شدند.

امین تصریح کرد: در حوادث ۲۴ ساعت گذشته، هشت آمبولانس و سه خودروی نجات برای امدادرسانی حضور داشتند.

وی افزود: ۳۴ نفر در محور شهمیرزاد به فولادمحله، هشت نفر در شهر شهمیرزاد، ۲ نفر در محور فولادمحله به دامغان و یک نفر در محور سمنان به فیروزکوه از جمله نجات یافتگان در برف و کولاک شب گذشته در جاده‌های استان سمنان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.