کد خبر : 3256
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 13:02
-

خانواده‌های شهدا، سرمایه‌های انقلاب هستند

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرمایه‌های انقلاب و یادگاران دفاع مقدس هستند و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با جانباز ۷۰ درصد «محمد رضا مهری» و «نفیسه مهری»

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرمایه‌های انقلاب و یادگاران دفاع مقدس هستند و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با جانباز ۷۰ درصد «محمد رضا مهری» و «نفیسه مهری» همسر شهید «هادی کاظم نژاد»، گفت: امنیت، اقتدار، آبادانی و پیشرفت کشور مرهون دلاورمردی جانبازان و قطره قطره خون شهدا است و ما باید قدردان ایثارگری آنها باشیم.
وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرمایه‌های انقلاب و یادگاران دفاع مقدس هستند و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کند.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهمترین خواسته خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از مردم حفظ وحدت است.
صدیقه خدیوی معاون تعاون و امور اجتماعی و مهدی طوریان رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و حجت الاسلام سید هادی موسوی پور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد در این دیدارها حضور داشتند.
جانباز ۷۰ درصد محمدرضا مهری در ۱۸ شهریور ۱۳۳۰ متولد و در ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در منطقه قصر شیرین بر اثر استنشاق گاز‌های شیمایی به مقام رفیع جانبازی نائل آمد.
جانباز شهید هادی کاظم نژاد در ۲۵ دی ۱۳۴۸ در خلیل آباد چشم به جهان گشود و در ۲۰ فروردین ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در محور شلمچه بر اثر استنشاق گاز خردل ناشی از بمباران شیمیایی دشمن بعثی به شدت مجروح شد و در ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است، بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد پرونده ۱۹۱۰ شهید، ۸۳۶۲ جانباز و ۵۹۰ آزاده را تحت پوشش دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.