کد خبر : 3100
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 12:29
-

برگزاری آیین های سوگواری شهادت سردار سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان

مردم قدرشناس و ولایت مدار استان سمنان با شرکت در آیین های سوگواری شهادت سردار سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند و به عزاداری در فقدان این اسوه مقاومت پرداختند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حجت الاسلام مهدی حسن آبادی، یکی از روحانیون

مردم قدرشناس و ولایت مدار استان سمنان با شرکت در آیین های سوگواری شهادت سردار سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند و به عزاداری در فقدان این اسوه مقاومت پرداختند.


به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حجت الاسلام مهدی حسن آبادی، یکی از روحانیون سمنان در این مراسم با اشاره به جایگاه و تلاش های شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت وی را به پیشگاه مقام معظم رهبری تسلیت گفت و با تاکید بر اینکه رزمندگان جبهه مقاومت ، انتقام خون این شهید سرافراز و نیز حشد الشعبی را از آمریکایی های متجاوز خواهند گرفت.

مراسم سوگواری شهادت سردار سرلشگر سلیمانی علاوه بر سمنان در سایر شهرها و بخش های استان سمنان با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور برگزار و مردم در غم شهادت این سردار رشید اسلام اشک ماتم ریختند.
مسوولان استان سمنان نیز به دنبال شهادت حاج قاسم سلیمانی در پیام های جداگانه ای شهادت این سردار پرافتخار سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفتند.
استاندار سمنان در پیامی با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: رویش هزاران جوانه از خون پاک این شهید، انتقام شهادت این سرباز فداکار انقلاب اسلامی را خواهد ستاند.
علیرضا آشناگر متذکر شد: ما امروز شهید بزرگی را در عرصه بین المللی از دست داده ایم، ولی بی تردید هر پرچمی که در این راه به زمین می افتد، توسط دهها مجاهد دیگر در ایران، عراق، لبنان و … بلند می شود و تبدیل به علم مبارزه ای علیه خوی استکباری آمریکا می گردد و قطعا عزت، استقلال و تزریق یک خون تازه به پیکر جامعه، حاصل این گونه شهادتها است.
فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان نیز در پیامی تاکید کرد: رذالت شیطان بزرگ بار دیگر ثابت شد و به‌زودی پاسخ اقدام خصمانه آمریکایی‌ها داده می‌شود.
سردار حمید دامغانی با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: دولت آمریکا پس از شکست‌های متوالی در منطقه خاورمیانه و از دست دادن هیمنه خود در جهان و به‌خصوص بین مردم خود، با اقدامی تروریستی و جنایتکارانه، سردار سلیمانی را در خاک عراق به شهادت رساندند.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدون تردید از اقدام خصمانه خود پشیمان خواهند شد، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، “شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه دوستان ـ و نیز همه دشمنان ـ بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت”.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.