کد خبر : 304
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 9:48
-

آزادگان اردوگاه موصل با آرمان‌های شهدا در بیجار تجدید میثاق کردند

  ۷۰ نفر از آزادگان موصل یک و خانوادهای محترمشان که در دوران اسارت با هم بودند، با حضور در بیجار و گلزار شهدای بیجار بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، پور قره‌خان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار در بازدید این آزادگان از گلزار شهدای بیجار اظهار

 


۷۰ نفر از آزادگان موصل یک و خانوادهای محترمشان که در دوران اسارت با هم بودند، با حضور در بیجار و گلزار شهدای بیجار بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، پور قره‌خان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار در بازدید این آزادگان از گلزار شهدای بیجار اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با مجاهدت های خود اجازه ندادند که ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.
وی افزود: آزادی و استقلال امروز کشور را مرهون خون هزاران شهیدی هستیم که شجاعانه و مجاهدانه بدون هیچ چشم داشتی در برابر دشمن ایستادگی کردند.
پور قره‌خان با بیان اینکه توجه به نقش جامعه ایثارگران و بهره‌مندی از وجود آنها وظیفه تمام ملت است، اعلام کرد: مردم متولی اصلی دفاع مقدس اند و همین مردم نیز در راستای تجلیل از ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه پیش قدم بوده اند.
وی بیان کرد: جانبازان و آزادگان برای پیروزی انقلاب و بیرون راندن بیگانگان و کوتاه کردن دست دشمنان از کشور، جانفشانی کردند و امروز نیز تداوم راه و اهداف آنان وظیفه هر ایرانی است.
یادآور می‌شود؛ این آزادگان چهار روز از اماکن تفریحی، سیاحتی و زیارتی این شهرستان دید و بازدید می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.