کد خبر : 2772
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 13:08
-

پویش نذر طبیعت در مناطق شهرستان آبیک با همیاری شکارچیان

در یک اقدام فرهنگی و محیط زیستی اداره محیط زیست شهرستان آبیک با همیاری شکارچیان در یک کمپین با عنوان نذر طبیعت بیش از۲۰۰کیلو دانه برای تغذیه وحوش در مناطق شهرستان توزیع کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، امید رحمانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: در یک اقدام فرهنگی و

در یک اقدام فرهنگی و محیط زیستی اداره محیط زیست شهرستان آبیک با همیاری شکارچیان در یک کمپین با عنوان نذر طبیعت بیش از۲۰۰کیلو دانه برای تغذیه وحوش در مناطق شهرستان توزیع کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، امید رحمانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: در یک اقدام فرهنگی و محیط زیستی اداره محیط زیست شهرستان آبیک با همیاری شکارچیان و تغییر نگرش از شکار حیات وحش به حمایت از حیات وحش در یک کمپین با عنوان نذر طبیعت بیش از۲۰۰کیلو دانه برای تغذیه وحوش در مناطق شهرستان توزیع شد.
رحمانی گفت:در این حرکت قابل تحسین که نشان دهنده تحول جدی در نگرش شکارچیان به عرصه ها و مسائل زیست محیطی است با فراخوان های صورت گرفته از  سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در بین شکارچیان و رسانه ها و فضای مجازی با عنوان نذر طبیعت و استقبال خوب مردم، دانه تهیه شد.
وی افزود: کمک رسانی به حیات وحش مناطق تحت مدیریت در فصل سرما و بارندگی برف بسیار  مهم می باشد.زیرا با توجه به فصول سرد و پر برف منطقه، عدم دسترسی حیات وحش به علوفه کافی در زمستان و به منظور جلوگیری از تعارض حیات وحش به محیطهای انسانی و تبعات و مشکلات مربوطه، باید تعلیف دستی وحوش در منطقه انجام شود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: از شهروندان درخواست می کنم از هر گونه علوفه دادن و نزدیکی به حیات وحش بطور مستقیم و راسا خودداری نمایند و اینگونه اقدامات را تنها به محیط بانان مناطق واگذار کنند.
ایران نژاد در پایان گفت: این اقدام خداپسندانه تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.