کد خبر : 230
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 4:55
-

کشف ۱۲۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

کشف ۱۲۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسفرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف ۱۲۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد.سرهنگ “عبداله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا،اظهار داشت: مقابله و مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ از جمله ماموریت های

کشف ۱۲۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف ۱۲۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد.
سرهنگ “عبداله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا،اظهار داشت: مقابله و مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ از جمله ماموریت های اصلی ناجا در تامین نظم و امنیت است که این موضوع در استان سمنان با جدیت تمام پیگیری می شود.

وی افزود: در همین راستا ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی روی عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در سطح کشور سرنخ هایی از انتقال و جابه جایی محموله ای از سیستان و بلوچستان به پایتخت به دست آوردند.

سرهنگ حسنی به هماهنگی های صورت گرفته با پلیس استان کرمان اشاره کرد و گفت: تیم عملیاتی ماموران انتظامی محور ریگان در این استان را تحت کنترل محسوس و نامحسوس خود درآوردند.

وی از توقیف خودرو سواری و دستگیری یک قاچاقچی با هدایت اطلاعاتی پلیس سمنان خبرداد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته ۱۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از خودرو ک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.