کد خبر : 228
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 4:46
-

توقیف کامیون حامل ۱۱۱ راس گوسفند قاچاق

ماموران پاسگاه انتظامی فولادمحله شهرستان مهدیشهر کامیون حامل ۱۱۱ راس گوسفند قاچاق به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال را متوقف کردند.سرهنگ “عبداله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهارداشت: حضور موثر پلیس در محورهای مواصلاتی به ویژه جاده های کوهستانی از جمله مهمترین عوامل برقراری نظم و امنیت در

ماموران پاسگاه انتظامی فولادمحله شهرستان مهدیشهر کامیون حامل ۱۱۱ راس گوسفند قاچاق به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال را متوقف کردند.
سرهنگ “عبداله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهارداشت: حضور موثر پلیس در محورهای مواصلاتی به ویژه جاده های کوهستانی از جمله مهمترین عوامل برقراری نظم و امنیت در این نقاط است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: در همین راستا و با هدف برخورد مناسب و به هنگام با قاچاق، ماموران انتظامی مهدیشهر در قالب برنامه ای منسجم به نظارت و کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی این شهرستان می پردازند.

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی فولادمحله این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک شده برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف می کنند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو ۱۱۱ راس گوسفند که بدون هیچ مدرک و مجوز قانونی از شمال کشور به مقصد شهرستان گرمسار بارگیری شده بود، کشف شد.

سرهنگ حسنی ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و دام قاچاق نیز به اداره دامپزشکی تحویل داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.