کد خبر : 22057
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 22:26
-

آشوراده حق مسلم گلستان است،برای حفظ و احیای آن دفاع همه جانبه میکنیم!

کارنامه فردا – عبدالرسول جوادی بالاجاده فعال رسانه ی گفت:برای حفظ و احیای آشوراده  دفاع همه جانبه کنیم !

به گزارش کارنامه فردا ،در یادداشت این فعال آمده است ؛این روزها آشوراده در تب شدید می‌سوزد و گلستان با تمام وجودش تب دار این مصیبت بی تدبیری و ناکارآمدی است!

داستان دنباله داری که سالهاست گلستان با آن سکانس های سریالی روبروست و به تماشای ناهماهنگی های ارکان تصمیم گیری حاکمیت نشسته است

بازدیدها و دستورات رئیس دولت سیزدهم در سفرهای استانی و تعیین تکلیف آن هم برای همسایه غربی ملاک عمل قرار نگرفت و هر از چندگاهی پنجه های تیز برای بدست آوردن آشوراده که حق مسلم و متقن گلستان است ،نشان می‌دهد و صداهایی را بلند می‌کند

مردم گلستان قانونمند و قانون مدار با استناد به دستورات و تاکیدات رئیس دولت در احقاق حقوق مسلم خود پافشاری دارند و با ادبیاتی حقوقی مطالبه گر حقوق ملی خود می باشند .

سوال این است ؟
آیا رئیس سازمان محیط زیست دستور رئیس جمهور و مصوبات سفر دولت محترم برای این حق مسلم مردم گلستان را سندی بالادست نمی‌ شمارد؟

و سوال دیگر آن که : آیا اداره کل محیط زیست مازندران تابع سازمان محیط زیست کشور و مجری مصوبات و دستورات رئیس دولت نیست که اینگونه پنجه به این حق مسلم انداخته است و گاها با ادبیات و رفتارهای غیر حرفه ای موانعی برای توسعه و پیشرفت طرح مهم توسعه ای گردشگری در گلستان ایجاد می‌کند؟

و با این اقدامات غیر مدبرانه،عملا موجب شکاف قومیتی برای مردمان شریف دو استان هم‌مرز می‌شود؟

رئیس جمهور محترم!
در دو سفر به گلستان بنا بر ضرورت و اهمیت توسعه صنعت گردشگری و احیای جزیزه آشوراده،از برنامه‌های مهم دولت را بازدید از جزیره آشوراده و صدور دستوراتی و تصویب مصوباتی داشتید که همه ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری در این بازدیدها،همراهی و تاکید بر اجرای آن داشتند ؟

چرا در تحقق مصوبات سفر و دستورات جنابعالی در دستگاه‌های اجرایی تعلل و کوتاهی که نتیجه آن موجب بروز مشکلات سیاسی و اجتماعی برای مردم شریف دو استان هم مرز میشود؟

چرا برخورد قانونی با مدیران استانی از سوی مدیران ارشد محیط زیست کشور بعمل نمی آید؟

رییس جمهور محترم !

آشوراده قلب تپنده و حق مسلم گلستان است و برای احیای و توسعه آن تمام توان سیاسی و اجتماعی استان بکار گرفته شده است و انتظار است تاکید فرمایید تا موانع پیشرفت این قطب گردشگری گلستان برطرف شود!

لیکن آنچه حاصل است وفاق ملی همه گلستانی ها در احقاق حقوق ملی استان است و ذره ای از آن کوتاه نخواهند آمد !


ضمن تقدیر و تشکر از مواضع مدافعانه،بجا و مطالبه گرانه استاندار محترم و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان،با تمام وجود در همراهی و مشارکت ملی حقوق مسلم استان همراه مدیران استانی خواهند ماند و ذره ای از آن عقب نشینی نخواهند داشت .

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست بداند و آگاه باشد که گلستان برای حقدق خود، همه جانبه دفاع خواهد داشت.

انتظار است رئیس سازمان در اجرای تاکیدات رئیس دولت محترم و وزرای مرتبط آگاهانه و مدبرانه عمل نماید و مواضع حقوقی و قانونی را به روشنی در حق مردم گلستان به اداره کل تابع در مازندران تفهیم و ابلاغ دارند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.