کد خبر : 2204
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1398 - 12:14
-

نشست تخصصی پوشاک، دست بافت هاو فرش دست بافت برگزار شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست تخصصی پوشاک، دست بافت هاو فرش دست بافت از برنامه های جشنواره ملی ایل سنگسری حضور یافت. به گزارش پایگاه خبری فردا ،اولین جشنواره ملی ایل سنگسر با مشارکت مردم و نیز همکاری ادارات و نهادهای مردمی در مهدیشهر در حال برگزاری است.مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست تخصصی پوشاک، دست بافت هاو فرش دست بافت از برنامه های جشنواره ملی ایل سنگسری حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری فردا ،اولین جشنواره ملی ایل سنگسر با مشارکت مردم و نیز همکاری ادارات و نهادهای مردمی در مهدیشهر در حال برگزاری است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بزرگترین جشنواره ملی ایل سنگسری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان درحال برگزاری است.
مهدی جمال افزود: بر اساس تاکید بر واگذاری امور به بخش خصوصی، این جشنواره به بخش خصوصی با هدف توانمند سازی جوامع محلی واگذار شده است.
وی ادامه داد: این جشنواره با حضور هنرمندان استانهای قم، قزوین، تهران ، البرز و مازندران آغاز به کار کرده است.
دبیر نخستین جشنواره ملی ایل سنگسری نیز با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی ایل سنگسری از مطالبات مردمی بود اظهار داشت: جشن امامت و ولایت امام مهدی (عج)، برگزاری نشست تخصصی پوشاک و دست بافته ها، رونمایی از دو کتاب، همایش پیاده روی خانوادگی، جشنواره غذا و تجلیل از قهرمانان ورزشی از برنامه های مهم این جشنواره است.
منصور بیرقی با تقدیر از حمایت های استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان در برگزاری این جشنواره همچنین از مشارکت مردم مهدیشهر، سرمایه گذاران بخش خصوصی و مدیران و اعضای کمیته های جشنواره تشکر ویژه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.